FANDOM

Aen Elle чи Народ Вільх — раса ельфів, що розвинулася від Aen Undod, які після невідомої катастрофи, що знищила їх рідній світ під час Кон'юкції Сфер переселилися в інший світ, завоювавши його і пристосувати для себе. У новому світі ельфи знаходяться в стані постійної війни з єдинорогами. Король Вільх, Ауберон Муіркетах, керував своїм народом зі столиці Tilath ná Lia.

У культурному та інших аспектах існування Aen Elle сильно відрізняються від ельфів Aen Seidhe. У біологічному сенсі, Aen Elle як народ ельфів є повністю чистокровним, на відміну від своїх побратимів з Континенту, частина яких в особі осілих ельфів протягом двохсот років змішувалася з людьми. Це безперечно позначилося на тривалості життя ельфів Aen Seidhe, чого не скажеш про ельфів Aen Elle.

Від Ґеральта Цірі дізнається, що середній термін життя ельфів Aen Seidhe в три рази перевищує людський, а тривалість людського життя ледь дотягне до 100 років, з чого можна зробити висновок, що термін життя ельфів Aen Seidhe не перевищує нині ~ 300 років. Одночасно з цим Королю Вільхи, Ауберону Муіркетаху, на момент смерті було понад 650 років, причому не було схоже, що він збирається помирати з природних причин. Проте Аваллак'х зауважує, що навіть для Народу Вільх це поважний вік. Крім того всі ельфи Aen Elle вище звичайних людей щонайменше в 1,5 рази, проте зустрічаються і більш високі представники цього народу, такі як Імлеріх.

Провінції Королівства Aen Elle Редагувати

Представники Aen Elle Редагувати

Виноски Редагувати

  1. На Hen Llinge їх називають Народом Вільхи.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 Згадуються в «Відьмак 3: Дикий Гін».

Галерея Редагувати