FANDOM

Geso 1.jpg

Княжество Гесо

Гесо
(пол. Geso) — провінція Імперії Нільфгарду. Розташована на захід від гір Тір Тохайр поруч з Метинною і Еббінгом. Вельда утворює природний південний кордон з Маехтою.

Геральдика Редагувати

Герб Гесо.png

Герб для Гесо фактично ніколи не був описаний в книгах. Даний герб був розроблений фахівцем в геральдиці і знавцем Відьмака Mboro.

Міста, селища і фортеціРедагувати

У книгах СапковськогоРедагувати

Ґіселер дезертирував з армії. Найімовірніше, це була армія князя з Гесо, який вступив у союз з повстанцями з Еббінґа. При цьому Ґіселер, треба думати, не дуже-то розумів, куди затягли його вербувальники. Був він тоді п'яний як чіп. Протверезівши і отримавши під час муштри прочуханку від сержанта, він втік. Спочатку блукав поодинці, але коли нільфгардці розгромили повстанську конфедерацію, в лісах стало тісно від дезертирів і втікачів. Втікачі швидко об'єдналися в банди. Гіселер пристав до однієї з них.

* * *

Містле була єдиною, хто вижив. З рову, в якому вона опинилася, її, голу, вкриту синцями, нечистотами, брудом і засохлою кров'ю, витягнув Ассе, син сільського коваля, що ганявся за нільфгаардцями три доби, озвірілий від спраги помститися за те, що мародери зробили з його батьком, матір'ю і сестрами, і що йому довелося бачити, сховавшись в коноплях.
Одного разу всі вони зустрілися на святі Ламмас, Святі Жнив, в одному із сіл у Ґесо. Війна і нужда в той час ще майже не торкнулася земель над Верхньою Вельдою – кмети веселими іграми й танцями традиційно відзначали початок Місяця Серпа.

Час погорди, ст. 140-150

ЦікавостіРедагувати

  • Гесо відомо високим рівнем злочинності, яскравий тому приклад — банда «Щури», до якої також входила Цірі.

Примітки Редагувати

Імперія Нільфгарду
Імперія і провінції
Імперія Нільфгарду Герб империи Нильфгаард.png
Аттре Hrb unof Attre2.pngВіковаро Hrb unof Vicovaro..pngҐеммерія Hrb unof Gemmera..pngҐесо Герб Гесо.pngІмлак Hrb unof Ymlac..pngМаґ Турґа Герб Маг Турга.pngМеттіна Hrb unof Metinna.pngМаехт COA Maecht var1.pngНазаїр Герб Назаира.pngРован Hrb unof Rowan..pngТусан Hrb unof Toussaint.pngЦінтра Hrb unof Cintra Nlfgrd.pngЕббінґ Hrb unof Ebbing..pngЕтолія Hrb unof Etolia..png

Випадкова вікі