FANDOM

Geso 1

Княжество Гесо

Гесо
(пол. Geso) — провінція Імперії Нільфгарду. Розташована на захід від гір Тір Тохайр поруч з Метинною і Еббінгом. Вельда утворює природний південний кордон з Маехтою.

Геральдика Редагувати

Герб Гесо

Герб для Гесо фактично ніколи не був описаний в книгах. Даний герб був розроблений фахівцем в геральдиці і знавцем Відьмака Mboro.

Міста, селища і фортеціРедагувати

У книгах СапковськогоРедагувати

Ґіселер дезертирував з армії. Найімовірніше, це була армія князя з Гесо, який вступив у союз з повстанцями з Еббінґа. При цьому Ґіселер, треба думати, не дуже-то розумів, куди затягли його вербувальники. Був він тоді п'яний як чіп. Протверезівши і отримавши під час муштри прочуханку від сержанта, він втік. Спочатку блукав поодинці, але коли нільфгардці розгромили повстанську конфедерацію, в лісах стало тісно від дезертирів і втікачів. Втікачі швидко об'єдналися в банди. Гіселер пристав до однієї з них.

* * *

Містле була єдиною, хто вижив. З рову, в якому вона опинилася, її, голу, вкриту синцями, нечистотами, брудом і засохлою кров'ю, витягнув Ассе, син сільського коваля, що ганявся за нільфгаардцями три доби, озвірілий від спраги помститися за те, що мародери зробили з його батьком, матір'ю і сестрами, і що йому довелося бачити, сховавшись в коноплях.
Одного разу всі вони зустрілися на святі Ламмас, Святі Жнив, в одному із сіл у Ґесо. Війна і нужда в той час ще майже не торкнулася земель над Верхньою Вельдою – кмети веселими іграми й танцями традиційно відзначали початок Місяця Серпа.

Час погорди, ст. 140-150

ЦікавостіРедагувати

  • Гесо відомо високим рівнем злочинності, яскравий тому приклад — банда «Щури», до якої також входила Цірі.

Примітки Редагувати

Імперія Нільфгарду
Імперія і провінції
Імперія Нільфгарду Герб империи Нильфгаард
Аттре Hrb unof Attre2Віковаро Hrb unof Vicovaro.Ґеммера Hrb unof Gemmera.Ґесо Герб ГесоЇмлак Hrb unof Ymlac.Маґ Турґа Герб Маг ТургаМетінна Hrb unof MetinnaМаехт COA Maecht var1Назаїр Герб НазаираРован Hrb unof Rowan.Туссен Hrb unof ToussaintЦінтра Hrb unof Cintra NlfgrdЕббінґ Hrb unof Ebbing.Етолія Hrb unof Etolia.