FANDOM

The witcher cat school medallion

Школа Кота (Кішки) (англ. School of the Cat) — школа відьмаків, можливо з Повісса. Є однією з чотирьох шкіл відьмаків, які згадуються в графічному романі (коміксі) "Зрада". Комікс розповідає історію про зраду Школи Вовка, що призводить до різанини в Каер Морхені.

Характеристика Редагувати

Відмінною рисою цієї школи є відразу два пункти - пріоритет в зброї віддається одноручним мечам, швидкості і пластичності відьмаків, там проходили мутацію навіть жінки (тільки в грі). Нині доля школи невідома, але є кілька відьмаків, вихідців зі Школи Кота, правда судячи зі слів "Кота з Йєлло" в розмові з Ґеральтом (Прийде зима, - з надривом сказав Бреєн. - А мені, на відміну від деяких, ніде зимувати. затишний і теплий Каер Морхен не для мене!), можна здогадатися, що школа зруйнована зовсім, що в ній не можна жити.

Школа показана в графічному романі і романі "Сезон Бур".

В книгах Редагувати

  • Лео Бонарт носить амулети вбитих відьмаків, серед яких і амулет Школи Кота
Вона довго дивилася на нього. Дуже довго. Потім нахилилася. Очі Бонарта розширилися ще більше. Але вона тільки зірвала у неї з шиї медальйони — вовка, кота і грифа. Потім відвернулася і пішла до виходу.

Цирі вбиває Бонарта.

— Звідси є інший вихід?
— Ні. Тільки ці східці. Що робити, дівонька? Так треба... Йєн хоче побачити небо. А я хочу бачити небо, Йєн і тебе.
Цирі озирнулася, подивилася на Йеннефер, яка сперлася об поручні, щоб не впасти. Витягла медальйони, що забрала їх у Бонарта. Кота повісила собі на шию, вовка простягнула Ґеральту.
— Сподіваюся, ти знаєш, — сказав він, — що це всього лише символи?
— Все в житті всього лише символи.
Вона витягла Ластівку з піхов.
— Йдемо, Геральте.
— Йдемо. Тримайся ближче до мене.

Коронний вихід із замку Стігга

— Сумнозвісні Коти, — поет звернувся до чародійки. — Відьмини, але невдалі. Невдалі мутації. Шаленці, психопати й садисти. Вони самі назвалися Котами, бо і справді як коти — агресивні, жорстокі, непевні й ненадійні. А Геральт, як звичайно, применшує, щоб заспокоїти нас. Бо загроза була, ще й велика. Чудом обійшлося без рубанини, крові й трупів. Була б різня як у Єлло, чотири роки тому. Я щомиті чекав…

Горицвіт про Котів. Сезон Бур

Гра «Відьмак 3: Дикий Гін» Редагувати

Геральт разом з Ламбертом розслідують вбивство відьмака зі школи кота, з яким Ламберт підтримував дружні стосунки. За словами Геральта більшість відьмаків з цієї школи стали найманими вбивцями.

Із листа відправленого Гаетаном, можна дізнатися, що Школа Кота була захоплена солдатами. Кілька відьмаків з цієї школи були вбиті, а за голови вцілілих виставили нагороду.

Із ефекту навички "Техніка школи Кота" в третій частині, можна припустити, що відьмаки даної школи носили легкі обладунки, а в бою покладалися на свою швидкість і спритність.

Представники Редагувати

Інші школи Редагувати

Випадкова вікі