FANDOM

Viper Medallion.JPG

Школа Змії (англ. School of the Viper) — школа відьмаків, що з'являється в іграх Відьмак, Відьмак 2: Вбивці Королів, Відьмак 3: Дикий Гін.

Опис Редагувати

Школа не згадується в оригінальному циклі польського письменника Анджея Сапковського, але згадується в грі Відьмак 2 і Відьмак 3.

Вона розташовується десь в межах імперії Нільфгаард. Як і інші Відьмачі школи, Школа Змії більше не тренує учнів, проте події, які привели її до розорення, невідомі.

Все, що відомо про Школу Змії — це те, що після її падіння члени школи стали ізгоями в Нільфгаарді. Перед руйнуванням школа мала велику колекцію книг про Дикий Гін.

Примітно, що стиль фехтування відьмаків цієї школи сильно відрізняється від стилю відьмаків Школи Вовка. Відьмаки Школи Змії здебільшого віддають перевагу коротким кинджалам в кожній руці. Однак, короткі кинджали були помічені у так званих «Убивць Королів», так що не виключено, що це особиста перевага саме цих відьмаків, а не всієї школи в цілому.

За сюжетом гри, імператор Нільфгаарда Емгир вар Емрейс уклав угоду з Лето: Лето вбиває королів Півночі, тим самим сіючи там хаос і паніку, а імператор допомагає відновити Школу Змії. Якщо Геральт зберіг життя Лето в другій частині гри, то в 3-й частині від нього ми дізнаємося, що Імператор вирішив убити відьмака Школи Змії, тим самим позбувшись свідка. Тому, найімовірніше, Школа Змії так і не буде відновлена.

Представники Редагувати

 Інші школи Редагувати

Випадкова вікі