FANDOM

Ширру (пол. Schirrú) — герой літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським і його адаптацій, в тому числі відеогри Ґвент: Відьмацька карткова гра.

Напівельф, один з найманих вбивць чародія Вільгефорца з Роґґевену[1].

ОписРедагувати

ЗовнішністьРедагувати

  • Ширру був високого зросту, темноволосий.
  • Мав великі жовто-зелені очі, як у кішки, мигдалеподібні.

ХарактерРедагувати

  • Жорстокий, не знає жалю до своїх жертв, як і всі наймані вбивці.

БіографіяРедагувати

Ширру, за наказом Ріенса вбив Кодрінгера і його партнера Фенна, в місті Доріан, знайшов записи про Цірі, і вирішив на цьому заробити: викрасти дівчинку і віддати її Імператору.

Емгир, природно, з першого погляду викрив підміну, але не подав вигляду, залишивши дівчинку жити при дворі.

Повинен був убити Ґеральта за 100 флоренів, але цей задум йому не вдалося втілити. Найняв банду Солов'я, щоб розправиться з відьмаком.

Живцем спалений друїдами у дерев'яній клітці, в лісі Каед Мирквід разом з лідером «Солов'їв» Гомером Страггеном за проникнення в їх священний гай.

У книгах Сапковського Редагувати

Напівельф Ширру був високий – помітно більше шести футів зросту. Довге темне волосся носив перехопленим на потилиці у кінський хвіст, що падає на спину. Змішану кров видавали очі – великі, мигдалеподібні, жовто-зелені, як у кішки.
Отже, ви вбили відьмака, – повторив він, недобре посміхаючись. – Випередивши Гомера Страггена на прізвисько Соловей? Цікаво, цікаво.
Смерть завжди однакова.
Не завжди, – покрутив головою напівельф, все ще намагаючись зазирнути в прикриті тінню каптура очі Ґеральта. – Запевняю вас, не завжди. Здогадуюся, що саме ти завдав смертельний удар.
Ґеральт не відповів. Його непокоїло нестерпне бажання схопити метиса за кінський хвіст, повалити на підлогу і вичавити з нього все, що той знає, по одному вибиваючи йому зуби головкою меча. Проте він стримався. Розум підказував, що затіяна Ангулемою містифікація могла дати кращі результати.
Ваша справа, – сказав Ширру, але дочекавшись відповіді. – Не буду наполягати на викладі ходу подій. Швидше за все, вам чомусь не хочеться говорити про це. Ймовірно, нема чим особливо хвалитися. Якщо, звичайно, ваше мовчання не викликано чимось іншим... Наприклад, тим, що взагалі нічого ви не зробили.

* * *

Але мені ні, – втрутився Ширру. – Мені потрібні обидва. Особливо відьмак. Так, він в особливості. А оскільки насаджування на кіл дівчаток трохи затягнеться, оцим часом і я скористаюся.
Він підійшов, втупився на Ґеральта котячими очима.
Тобі непогано б знати, виродок, – сказав він, – що твого дружка Кодрінгера в Дорьяні докінчив я. І зробив це за наказом мого пана, магістра Вільгефорца, якому служу багато років з величезним задоволенням.
Старий пройдисвіт Кодрінгер, – продовжував ельф, не дочекавшись реакції, – мав нахабство сунути ніс в справи магістра Вільгефорца. Я розпоров його ножем. А його мерзосвітного виродка Фенна підпалив серед його ж паперів і засмажив живцем. Я міг його просто зарізати, але вирішив пожертвувати деяким часом, щоб послухати, як він виє і верещить. А вив він і вищав, скажу тобі, як різане порося. Нічого, ну нічого людського не було в його виску.
Абсолютно.
Знаєш, чому я про все це кажу? Бо і тебе я міг би просто-напросто зарізати сам або наказати комусь зробити це. Але я пожертвую заради тебе часом. Послухаю, як ти будеш вити. Ти говорив, що смерть завжди однакова. Зараз ти побачиш, що не завжди. Підпаліть, хлопці, смолу в мазниці.
І принесіть який-небудь ланцюг.

Гра «Гвинт: Відьмацька карткова гра» Редагувати

Ширру (Ґвент)1.png

Ширру присутній в вигляді золотої легендарної картки фракції Скойа'таелей у грі «Ґвент: Відьмацька карткова гра».

Має спеціальну здатність, викладується на поле бою як загін засідки. Коли якись з гравців грає спеціальну картку, відкривається та знищує найсильніший загін на полі.

Опис картки:

Час подивитись смерті в обличчя.

Примітки Редагувати

  1. Чародія, який був головним антагоністом літературного циклу про Відьмака.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі