FANDOM

Шелдон Скаггс (пол. Sheldon Skaggs) — герой літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським і його адаптацій, в тому числі відеоігор Відьмак 2: Вбивці Королів і Відьмак 3: Дикий Гін.

краснолюд, друг Золтана і Ярпена. Один з офіцерів в Магакамської Добровольчої Раті, завжди бився в першій лінії піхоти.

ОписРедагувати

ЗовнішністьРедагувати

  • Шелдон — кремезний воїн-краснолюд з вражаючою рудою бородою до поясу.
  • Як і всі його побратими, простий в спілкуванні і прямий у висловлюваннях, але разом з тим вкрай делікатний в справах, що стосуються краснолюдської раси, а особливо — честі краснолюдських дам.

ЗдобуткиРедагувати

Гра «Відьмак 2: Вбивці Королів» Редагувати

Приєднався до Саскії в її боротьбі з кедвенськими загарбниками у Вергені.

Запис в журналіРедагувати

Краснолюда Шелдона Скаггса перший раз, як мені пам'ятається, я зустрів кілька років тому під віковим дубом Блеобхерісом, коли я тішив слух місцевого войта і іншу численну публіку, що зібралася з приводу мого приїзду. Скаггс - це кремезний воїн, як і всі його побратими, простий в спілкуванні і прямий у висловлюваннях, але разом з тим вкрай делікатних в справах, що стосуються краснолюдської раси, а особливо - честі краснолюдських дам. Він воював і під Содденом, і під Бренною як офіцер Магакамської Добровольчої Раті і цінував пісні про військові подвиги і героїчних діяннях. Свою повагу він ніколи не соромився висловлювати матеріально, тим самим спростовуючи міф про скупість краснолюдів і їх нездатності цінувати справжнє мистецтво.

Пов'язані квестиРедагувати

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра» Редагувати

Шелдон Скаггс (Ґвент)

Шелдон Скаггс присутній в вигляді срібної рідкісної картки фракції Скойа'таелей у грі «Ґвент: Відьмак. Карткова гра».

Не має спеціальних здатностей, викладається на поле як картка першого ряду із силою десять.

Опис картки:

Я був там, на лінії фронту! Прямо там, де ряди були найщільніші!

ЦікавостіРедагувати

  • Загинув під час оборони Вергену від армії Нільфгарду, під час подій коміксу «Саскія».

Примітки Редагувати

  1. Був одним із польових офіцерів Магакамської Раті.

ГалереяРедагувати