FANDOM

Чорна Кішка й Чорний Пес (англ. The Black Cat and Dog) — персонажі ігрової адаптації літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським, в тому числі доповнення «Серця з каменю» до відеогри Відьмак 3: Дикий Гін.

Демонічні істоти, яких призвав Ольґерд фон Еверец для своєї дружини, Іріс. На відміну від багатьох інших демонів, Кішка і Пес не є злими.

Доповнення «Серця з каменю» Редагувати

Запис у журналі Редагувати

У пошуку фіолетової троянди Ґеральт вирушив до садиби фон Евереців. Теперішніми мешканцями спустошеного маєтку були дивні й страшні істоти, дві з яких прибрали форми чорної кішки та чорного пса. Ці двоє не виказали Ґеральту своїх справжніх імен і, найімовірніше, були демони. Їх, напевне, викликали з іншого світу й ув’язнили в тілах тварин. Чорна Кішка й Чорний Пес служили Іріс фон Еверец, але прагнули повернути втрачену волю. Тому вони вирішили допомагати Ґеральту, хоча той і не мав найменшого уявлення, чим може бути їм корисний.
Пізніше, познайомившись зі спогадами Іріс фон Еверец, Ґеральт довідався, що Чорну Кішку й Чорного Пса викликав Ольґерд, аби вони підтримували компанію його дружині аж до кінця її існування. І справді, таке могло спасти на думку лише чоловіку, у якого в грудях камінь замість серця. Обидва створіння були вірні Іріс навіть по її смерті, коли та стала духом, однак ніколи її не любили й не співчували їй, бо такі почуття були їм невластиві.
Якщо Ґеральт приймає троянду:
Зрештою Чорна Кішка й Чорний Пес здобули те, чого прагнули, коли Іріс фон Еверец віддала Ґеральту фіолетову троянду, прирікаючи себе на зникнення. Кінець їхньої хазяйки став для них початком свободи.
Якщо Ґеральт залишає троянду Іріс:
Чорна Кішка й Чорний Пес так і не здобули омріяної свободи. Ґеральт не захотів припиняти існування Іріс фон Еверец, а отже, ці створіння мусили служити їй і далі, бо саме про це йшлося в їхній угоді з Ольґердом. Чи вони й досі підтримують компанію своїй хазяйці в примарному світі? Того не знаю...

Пов'язані квестиРедагувати

ГалереяРедагувати

ПриміткиРедагувати

  1. В людському світі перебувають в вигляді чорної кішки й чорного пса, але повністю розумні.

Випадкова вікі