FANDOM

Вільгефорце, віриш мені, але я довго згадуватиму цей бенкет і цю феєрію подій. Справді, це варто картини. Назва: «Ґеральт полишає острів Танедд, тріскаючись від сміху».
— Війна – врешті сказав поет. – Війна, ненависть і погорда. Всюди. У всіх серцях.
Любисток на узліссі Брокілону.

Час погорди (пол. Czas pogardy) — роман польського письменника Анджея Сапковського у жанрі фентезі, що був вперше випущений 1995 року польським видавництвом SuperNOWA. Є четвертою частиною фентезійного циклу «Відьмак».

Опис сюжетуРедагувати

  • Чаклунка Йеннефер та принцеса Цірілла рушають на острів Танедд на Збори Чаклунів, де Йеннефер також збирається влаштувати Цірі в Школу Чаклунок.
  • Ґеральт теж прямує туди.
  • Під час Зборів відбувається заколот чарівників — початок нової війни.
-  Ти що ще не зрозумів, дурбелику, що пристойні, вірні королям чародії цієї ночі не сплять? Що взагалі не лягали до ліжок У тепленьких ліжках сплять куплені Нільфгаардом зрадники. Перекинчики, які самі годували путч, але пізніше. Не знали, що їх плани викрито, а наміри випереджені. І оце саме їх витягають з теплих ліжок, б’ють кастетом у зуби, накладають на лапи наручники з двимериту. Зі зрадниками покінчено, розумієш? Якщо ти не хочеш піти на дно разом ними, припини вдавати ідіота! Чи Вільгефортц вчора вечором перетяг тебе на свій бік? Чи може Єнніфер перетягла тебе ще раніше?
  • Ґеральт, який дивом вижив, опиняється в Брокілоні.
  • Цірі, використовуючи зіпсований портал напівзруйнованої вежі Тор Лара, переноситься в пустелю Корат, де рятується від загибелі завдяки зустрічі з молодим єдинорогом.
  • Вона відчуває себе покинутою, забутою, мусить сама боротися з труднощами, блукаючи чужим краєм, у якому опинилася.

Примітки Редагувати

Книги
Цикли саги про Відьмака Відьмак (серія романів)
«Останнє бажання» (1993) Глас розумуВідьмак (оповідання)Дещиця істиниМенше злоПитання ціниКрай світуОстаннє бажання

«Меч призначення» (1992) ♦ «Кров ельфів» (1994) ♦ «Час погорди» (1995) ♦ «Хрещення вогнем» (1996) ♦ «Вежа Ластівки» (1997) ♦ «Володарка Озера» (1999) ♦ «Сезон бур» (2013)

Написані окремо Дорога, з якої нема вороттяЩось закінчується, щось починається ♦ антологія творів українських та російських авторів «Відьмачі легенди»
Інше КнигиШаблон:Книги