FANDOM

Gra Wyobrazni mage
Чародії, або Маги (пол. Czarodzie) — представники людського, чи старшого люду, що використовують та вивчають так звану Магію.

Характеристика Редагувати

Чаклуни використовують для заклинань енергію, тут є данина традиціям — чотирьох стихій. Вогню, повітря, води і землі. Але є безліч нюансів. Перший і найважливіший — чародії аж ніяк не завжди взаємодіють з самими стихіями, вони черпають сили з них, їх енергію, а потім трансформуючи її та переливаючи в заклинання. Запозичення енергії дуже тонкий процес.

Безпосередньо пропускати її через своє тіло загрожує, так як це може викликати неконтрольований викид енергії, найшкідливіше заклинання перетворивши у руйнівний і покалічивши, а то й убивши самого чарівника. Тому багато чародії вбирають енергію в себе, тільки потім передаючи її заклинання. Природно, тому талановитий чарівник завжди сконцентрований, маючи цей обсяг енергії у собі, який можна миттєво реалізувати в захисне заклинання.

Більшість же перед атакою, лікуванням або будь-яким іншим заклинанням збирають цей заряд, використовуючи для цього зайвий час. Воно може стати фатальним у певних ситуаціях. Тим не менш, багато ефективні, але грубі заклинання можна встигнути створити за частки секунди. Можливо, вони будуть позбавлені витонченості, але зате можуть врятувати життя – наприклад, захистити від летючої стріли або відкинути противника назад кінетичної хвилею.

Відомі представникиРедагувати

ЧародіїРедагувати

ЧарівниціРедагувати

Гра «Відьмак» Редагувати

Запис в ГлосаріїРедагувати

Journal Glossary Маги

Лише деякі люди здатні стати чарівниками. Якщо людина, що володіє даром (так званий Виток) не навчиться швидко його контролювати, то може перетворитися в напівбожевільного, пускаючого слину оракула. Ось чому були створені школи чарівників, де талановиті діти вчаться багато років, отримуючи необхідні знання та опановуючи магічними навичками. Завдяки своєму дару чарівники живуть довго, але вік не відбивається на їх зовнішності. Вони витягують магічну енергію з чотирьох стихій, можуть переміщуватися на великі відстані, зцілювати і вбивати в одну мить ока. Вони володіють великими знаннями в науці і політиці; багато з них є радниками голів держав.

Простий народ не бачить ніякої різниці між чарівниками, ворожбитами і відьмаками. Всякий, хто володіє магією вважається підозрілим і безбожним створінням. Тільки більш освічені, а також жителі великих міст знають, хто такі маги і ставляться до них з повагою.

На самому початку війни з Нільфгаардом, організація під назвою Братство Магів, яка об'єднувала всіх чарівників і контролювала використання магії, припинила своє існування. Під час останнього зборів членів Братства відбулося повстання на Танедді; деякі з магів були звинувачені в тяжку зраду — у співпраці з Нільфгаардом. Вони були арештовані або вбиті. Чарівники завоювали незалежність і заснували кілька менш великих організацій. Після повстання багато чарівники зберегли великий вплив у суспільстві. Деякі з них досі є королівськими радниками, а іноді і фактично керували державами з-за спини короля. Філіппа Ейльгарт підкреслює свою позицію сірого кардинала при дворі Реданії, ельфійка Франческа Фіндабайр, королева Долини Квітів, сильніше втрутилася у справи людей і стала королевою держави ельфів. Трісс Мерігольд, одна з молодих чародійок, що представляє інтереси Фольтеста, також взяла участь у створенні нового порядку.

Гра «Відьмак 2: Вбивці Королів» Редагувати

Запис в ГлосаріїРедагувати

Чародіями прийнято називати тих, хто здатний керувати силою, хоча це лише один з багатьох, не завжди пристойних визначень, які їм давали протягом століть. Серед інших можна відшукати як поважний титул "досвідчений", так і менш визначений "мерзенний сучий син, щоб його чума забрала". Для жінок варіанти прізвиськ також різняться від "архимагистрисы" до розмовного вираження, яке я тут приводити не буду, піклуючись про чистоту мови і з поваги до жіночої статі. Влада над силою, якою володіють чаклуни, ставить їх вище простих смертних — в хорошому і поганому сенсі цього слова. Протягом всієї історії нашого світу чародії виступали то як герої і благодійники, то як мерзотники без честі і совісті. Особливо довго пам'ять людська зберігає саме пригрішення. Можливо, це і стало причиною неприязні, яку простий люд відчуває до представників чародійської братії.

Міфи Редагувати

Переконання, що для діви магія недоступна і «vice versa», настільки ж безглузде, як і поширене. Однак існує ціла група серйозних дослідників, які доводять, що жінка краще володіє магією, коли починає регулярне статеве життя. Мова йде, зрозуміло, про психічних і гормональних моментах, а не про цілісність або пошкодженість цноти. Думку, що дівчата не в змозі концентруватися і повністю володіти магією, поділяв, крім інших, знаменитий чарівник Герберт Стаммельфорд. Але не менш знаменита Ніна Фіораванті стверджувала, що Стаммельфорд був дурень — особливо щодо дів.

Як воно насправді, то по правді, не дуже відомо. Незрозуміло також, як проводити дослідження «sine ira et studio». Якщо вважається нормальним, що погана п'ятнадцятирічна магичка чаклує значно слабкіше зрілої, тридцятилітній, в невинності тут справа, або в зрілості та досвідченості? Але з іншого боку, не вдалося знайти чарівниці, яка в шістнадцять років була ще незайманою, а також порівняльного матеріалу для досліджень завжди не вистачало. Потім дослідження припинилися, так як вирішено було, що — цитую Ніну Фіораванті — занадто багато важливих невирішених проблем, щоб витрачати час на вивчення дупи.

Однак простий народ, так і деякі просвітлені, хоча б друїд Мишовур, вірять в теорію Стаммельфорда. Хоча, швидше за все, тут йдеться про ще існуючому «чоловічому культі непорушеною пліви».

Розповсюдження Редагувати

Магам Півночі належать такі комплекси як: школа чародійок Аретуза на острові Танедд і школа чарівників у Бан Арді. У магів, які проживають на території Нільфгарду, немає чітко структурованої організації і цехової централізації, вони просто служать імперії в різних чинах і сани, використовуючи свої здібності.

Друїдів можна зустріти у Блеобрехіса, Брокілоні, Каер Мирквді і болотах Визіми. З Каед Дху і Лок Мондуірна друїди пішли під час Другої Північної Війни. У Нільфгарді всіх, хто спробував зберегти незалежність друїдів в свій час вирізала служба безпеки.

Наукова спадщина магів Редагувати

Швидше за все в цей світ латинську мову принесли люди, яку маги активно використовують у мовленні та написанні наукових робіт.

Літературна спадщина Редагувати

Цікавості Редагувати

  • Так само чарівники та чарівниці Братства Магів вивчають біологію, анатомію, генетику, медицину, алхімію, латину, Старшу Мову, юриспруденцію, історію світу і магії.

Примітки Редагувати

Випадкова вікі