FANDOM

Places Altar of Melitele
Храм Мелітеле (пол. Świątynia Melitele) — місце поклоніння богині Мелітеле.

Опис Редагувати

Найбільш відомий храм знаходиться в Елландері, головою якого є жриця Неннеке. За традицією храм не підпорядковується місцевій владі і є нейтральною територією.

Храм Мелітеле одночасно і святилище, і місце, де юні дівчата, стаючи його послушницями, навчаються господарству і різним наукам. Зокрема: читанию та написанню правильних рун спільної мови, історії, природи, поезії і прозі, Старшої мови. Після такого навчання дівчата виходять у світ віщунками, повитухами, лікарями за жіночими хворобами і дитячих хвороб, мандрівними друїдками, вчительками або гувернантками.

Комплекс складається з святилища Мелітеле, господарських прибудов, численних садів і городів. Як і в будь-якому храмі, моління починаються зі світанку.

В ТБ-серіалі Редагувати

  • Храм Мелітеле безліч разів з'являється в серіалі "Відьмак" починаючи з восьмого епізоду Rozdroże ("Перехрестя").
  • На відміну від книг храм був спалений бандою Ренфрі, а жриці, що мешкали в ньому, вбиті.

Відомі мешканці храмуРедагувати

У книгах Сапковського Редагувати

Я в Середніх Дівчатах, дванадцятеро нас, але я найбільше приятелюю з Еурнейд, Катрусею і Іолею Другою. Зате сьогодні я Їла Зупу, а найгірше що іноді треба Постити і дуже рано вставати, Вдосвіта. Раніше, аніж у Каер Морхені. Решту напишу завтра бо зараз будемо мати Молитву. У Каер Морені ніхто ніколи не молився, цікаво, чому тут треба. Певно тому, що це Храм. Ґеральте, Мати Неннеке прочитала і наказала не писати Глупств і точно без помилок. І чого навчаюся, і що вчуся добре, і що я здорова. Добре почуваюся і я здорова, шкода Голодна, але Скоро Обід. І ще Матінка Неннеке казала ще написати, що молитва точно ще нікому не зашкодила, ані мені, ані тобі теж.
Ґеральте, я знову маю вільний час, так напишу чого я вчуся. Правильно читати і писати Руни. Історія. Природа. Поезія і Проза, Правильно висловлюватись Загальною Мовою і Старшою Мовою. Я найкраща у Старшій Мові, умію також писати Старші Руни. Напишу Тобі щось, то й сам побачиш. Elaine blath, Feainnewedd. Це значило: Гарна квіточка, дитя Сонця. Бачиш сам, що вмію. І ще…  Тепер можу знову писати, бо знайшла нове перо, бо то старе зламалось. Мати Неннеке прочитала і хвалила мене, що правильно. І ще казала,що я слухняна, і щоб ти не турбувався. Не турбуйся, Ґеральте.
Знову маю час, так напишу, що сталось.
Як ми годували індиків, я, Іоля і Катруся, то Один великий Індик на нас напав, шию мав червону і був Жахливо Страшний. Спершу напав на Іолю, а пізніше хотів на мене напасти, але я не боялась, бо він був і так менший і повільніший за Маятник. Зробила  фінт і пірует і двічі  вдарила його різкою, аж він Утік.
Мати Неннеке не дозволила мені носити тут Мого Меча шкода, бо я б тоді тому Індикові показала, чого навчилась у Каер Морені.
Я вже знаю, що справжніми Старшими Рунами слід писати Caer a'Muirehen і що це означає Оплот Старого Моря. Це певно тому, що там всюди Мушлі і Слимаки та Риби, відтиснуті на каменях.
Цірі в листі до Ґеральта про храм Мелітеле. Кров ельфів

Примітки Редагувати