FANDOM

Химера — чудовисько в грі "Відьмак".

Опис Редагувати

Цей монстр живе в пустелях та інших місцях з посушливими умовами.
Істота за зовнішнім виглядом дуже нагадує богомола піщаного, зеленого або сірого кольору, досягає до 2,5 метрів у висоту.

Химера володіє дивовижними будовою організму і блискавичними рефлексами, може вижити без їжі і води протягом тижня. Вона живе у печерах та ущелинах, полює біля водойм і інших джерел води. Живиться в основному пустельними тваринами, але не соромиться нападати і на людей. Весемір розповідав, що кілька разів зустрічав і вбивав цих тварюк на тракті. Вони, за його словами, одні з найнебезпечніших і величезних монстрів.

Тварюка майже непереможна, особливо коли контролюється магом. А головними перевагами химери в бою є її розмір і сила. Відьмаки воліють уникати боротьби з цими створіннями, якщо є така можливість. На щастя, це величезна комаха чутлива до гучних звуків, які можуть оглушити її і зробити зовсім беззахисною.

Химери зустрічаються дуже рідко, так як з'являються на світ в результаті магічних експериментів. Щоб створити таке жахливе створіння маг, як мінімум, повинен мати базові знання в галузі процесів мутацій і володіти неабиякою магічною силою. Що дозволяє висунути теорію про те, що джерелом натхнення для творця цієї тварюки, Дагоберта Сулли, були роботи чародія Альзура, сумно відомого автора таких тварюк, як Кащей і Вій.

Bestiary Frightener...
  • Стиль: найефективнішим проти химери буде силовий стиль.
  • Корисна порада: вбити її можна тільки дезорієнтувавши гучними звуками, що видаються, наприклад, дзвоном.

Запис в БестіаріїРедагувати

"Першим магом, який створив химеру, був сумно відомий чарівник-ренегат Дагоберт Сулла. У свій час він був зразковим учнем зерриканских алхіміків, а згодом стежив за проведенням Випробування Травами в Каер Морхені. Побачивши, наскільки страшна химера, Сулла вигукнув: "Що я створив!', після чого знищив свого монстра. Однак записи знищені не були."

Дані з книг СапковськогоРедагувати

І що-небудь таке, єдиною метою якого було вбивати. Від голоду, заради задоволення, виконуючи чиюсь хвору волю, з інших причин, але – вбивати. Мантихор, вивротка, мгляк, жагница, жряк, химера, лісовик, вампір, гуль, гравейр, перевертень, гігаскорпіон, стрига, упир, яга, кікімора, глумець. І був танець у темряві і помахи меча. І був страх і жах в очах того, хто вручав мені потім плату.
~ Останнє бажання

Вона уважніше стала дивитися під ноги, а перед очима вставали гравюри з книг, які вона розглядала в Каер Морхені. Гігантський скорпіон, скарлетія, химера, віхт, ламія, крапаук. Чудовиська, що мешкають в пустелях.
~ Годину Презирства

ДодатковоРедагувати

  • У книгах химера згадується не як магічно створене чудовисько, а просто як вкрай небезпечна істота, що мешкає в диких територіях.
  • Інгредієнти, видобуті з химери дозволяють створити два унікальних зілля - ліки для Тріс і Очі химери.
  • У грі химера здатна відбивати удари, навіть будучи перекинутою Аардом.
  • У 3 частині гри є карта в гвінт з химерою, але вона зветься Пугач.

ГалереяРедагувати

Espanto