FANDOM

Avallac'h Tw3 art
Фіолетовий бізон — центральний персонаж зображеної в печері гори Горгони сцени полювання доісторичних людей. Вигадка ельфського відуна Аваллак'ха для фальсифікації історичних подій.

Опис Редагувати

  • Стилізована тварина: здоровенні ліроподібно вигнуті роги, дивовижний хвіст, на фіолетовому боці — тигрові смуги.

У книгах Сапковського Редагувати

— Фарба виглядає дуже свіжою для доісторичної.
— Через три, чотири дні кольору зблякнуть під впливом солі, що виділяється стіною, і картина стане такою доісторичної, що хоч стій, хоч падай. Ваші вчені описали від радості, коли її побачать. Жоден, даю голову на відсіч, не розбереться в моїй витівці.
— Розбереться.
— Це як же?
— Ти ж не втримаєшся, щоб не підписати свій шедевр?
Ельф сухо розсміявся.
— Це вже певно! Ти розколов мене з ходу. Про вогонь марнославства, як же важко артисту погасити в собі його полум'я. Я вже підписав картину. Ось тут.
— А хіба це не бабка?
— Ні. Ідеограма, що позначає моє ім'я.

* * *

– Ваші вчені роками повзають по печерах у пошуках слідів первісної людини. І всякий раз, коли знаходять такі, аж стрибають від захвату, оскільки знаходять доказ того, що на цій землі і в цьому світі ви ніякі не приблуди. Доказ того, що ваші предки нібито мешкали тут від початку часів, а, стало бути, цей світ належить їх спадкоємцям, тобто вам. Ну що ж, кожна раса має право на якісь коріння. Навіть ваша, людська, коріння якої, що б хто не говорив, слід шукати на верхівках дерев. Хо, смішний каламбур, не вважаєш? Гідний бути епіграммою. Ти любиш легку поезію? Як думаєш, що б тут ще домалювати?
– Домалюй пралюдським ловцям великі фалоси, що стирчать...
– Це думка. – Ельф вмочив пензлик у фарбу. – Фалічний культ був типовий для примітивних цивілізацій. Це теж може послужити виникненню теорії, що людська раса піддалася фалічній, прости, фізичній деградації. У предків фалоси були як палиці, у нащадків залишилися смішні, зародкові хріновинки...
Дякую, відьмаче.

Вежа Ластівки. Аваллак'х тролить майбутніх людських археологів у прагненні людей до «максимальної стародавності» у цьому світі.

Випадкова вікі