FANDOM

Король Фольтест I Володар Темерії (пол. Foltest) — правитель Темерії. Повний титул, Його Величність Фольтест, Король Темерії, князь Соддена, правитель Понтаріі, сюзерен Магакама і сеньйор-протектор Брюґґе, Ангрена, Заріччя і Елландера. У підданих він викликає страх і повагу. Фольтест править залізною рукою; він рішучий і гарячий чоловік. Під його владою Темерія стала наймогутнішим королівством Півночі.

Фольтеста характеризують, як грізного і вимогливого монарха. Всі накази його виконуються миттєво і без зайвих питань. Разом з тим правитель наділений великим розумом і блискуче розбирається в політиці.

Гра «Відьмак 2: Вбивці Королів» Редагувати

Після замаху, король Фольтест пропонує Ґеральту із Рівії стати його особистим охоронцем. Відьмак погоджується на цю більш спокійну роботу.

Влаштувавши облогу замку Ла Валеттів, Фольсест разом зі своєю раттю штурмує фортецю і успішно її захоплює. Возз'єднавшись зі своїми дітьми, він втратив пильність. В цей час, переодягнений в рясу вбивця раптово робить ривок до Короля і миттєво вбиває його.

Неочікувана смерть монарха призводить до колосальних наслідків.

Запис у ГлосаріїРедагувати

Тепер, після часу, ми можемо сказати, що його величність король Фольтест був персоною видатною на тлі інших коронованих осіб. Король Темерії, князь Соддена, правитель Понтара і Махакама, сеньйор-протектор Бругге, Ангрена, Заріччя і Елландера, був володарем рішучим і твердим. Людина подібного складу, якщо його вдарити, самим відгомоном удару дає зрозуміти, що він швидше викуваний зі сталі, ніж зліплений з пташиного гівна. Будучи неодруженим, його величність вів досить вільне особисте життя. Ще принцом, в дні юності своєї молодої Фольтест неодноразово показував, що він міг. А міг він багато. Його роман з власною сестрою, що закінчився народженням Адди, відомий всюди точно так же, як і його пізніші відносини з баронесою Марією-Луїзою Ла Валетт.
King of Temeria
І одна і інший зв'язок спричинив, якщо так можна висловитися, гучні наслідки. І обидва рази Геральт мав до них найбезпосередніший стосунок. Фольтест безумовно продовжував випробовувати якісь почуття до своєї колишньої коханої і бажав врятувати дітей, які стали плодом їх позашлюбного зв'язку, бо дітям цим загрожувала доля розмінною карти в політичних іграх. Тут треба сказати, що якщо Фольтест приймав рішення, ніхто і ніщо вже не могло його зупинити. Смерть великих володарів цього світу не завжди співмірна їх життя. Смертоносний удар був нанесений настільки раптово, що навіть відьмак не встиг зреагувати. Клинок розсік горло Фольтеста, короля Темерії, і кров обагрила монастирські підлоги. Так закінчив життя один з найвидатніших королів Півночі, що загинув від рук вбивці в чернечому вбранні.

ЦікавостіРедагувати

  • З юних років король Фольтест симпатизує дріадам лісу Брокілон, тому наклав заборону на промислове використання цього зеленого масиву.

ГалереяРедагувати

Правителі Темерії
Королі Herb Temeria0a Herb Temeria0b

Herb Temeria0c Herb Temeria

ДезмондГеддесГардікГойдемарСедрік ТемерськийГриф з ТемеріїМеделлФольтест
Королеви і принци-консорти
Адда з ЦідарісаВініфрідаВульпія з БрюґґеБеренгарія ТіссенБ'єнвеню Ла ЛувКлариса з ТусануРагбард з ЕлландераРіаннонаГуго з РівіїСанція з Соддену
Інші члени королівської династії
Марія ПульхеріяЛетіція ШарбонеАмаветФіонаАдда ТемерськаПринцеса АддаБуссі Ла ВалеттАнаїс Ла Валетт

Виноски Редагувати