FANDOM

Якуб Фенн (пол. Jakub Fenn) — герой літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським і його адаптацій.

Помічник юриста Кодрінгера, приятеля Ґеральта. Інвалід на візку, був спалений живцем напівельфом Ширру.

ОписРедагувати

Характеристика Редагувати

  • Яків Фенн — карлик-каліка, їздить на інвалідному візку.
  • Незважаючи на зовнішність має дуже живий і кмітливий розум, майстер дедуктивного методу, легко робить висновки з найзаплутаніших справ та історій.
  • Разом зі своїм партнером Кодрінгером мав детективне агенство в Доріані і займався «юридичними проблемами» своїх клієнтів за допомогою залякування, промислового шпигунства і підробки документів.

Участь у літературній СазіРедагувати

Відьмак Ґеральт звернувся до каліки і його шефа за допомогою у пошуках інформації про Ріенса та Вільгефорца.

В ході розмови Якуб Фенн докладно викладає Геральтові всі перепетії таємного життя Емгира, що в минулому ми знаємо як Йожа чи Данні, а нині це найвпливовіша особа світу імператор Нільфгаарда. І чому саме Емгир підняв на ноги всі розвідки світу в пошуках Цирі.

Також Фенн, виконуючи завдання шефа, зайшов досить глибоко в таємниці Вільгефорца, що, у підсумку, вартувало йому життя.

Незадовго (буквально за кілька годин) до сумнозвісного бунту на Танедді обидва детективи були вбиті напівельфом Ширру за наказом Ріенса.

У книгах Сапковського Редагувати

Напис на вивісці проголошував: «Кодрінгер і Фенн, консультації і правничі послуги». Однак Геральт аж надто добре знав, що те, що робили Кодрінгер і Фенн мало насправді надто мало спільного з правом, насправді, партнери мали безліч приводів, щоб уникати будь-якого контакту як з законом, так і з його представниками. Також він мав поважні сумніви щодо того, щоб якийсь з клієнтів, що з’являлись у конторі, знав, що значить слово «консультація».

Перша згадка. Вивіска контори «Кодрінгер і Фенн, консультації і правничі послуги». Час погорди

Обережно: Увага 02 Далі текст містить деталі сюжету.
У приміщенні у кінці коридора було холодно й сухо, а в повітрі чувся тяжкий, задушливий запах пилу і свічок.
- Познайомишся з моїм співробітником, Геральте.
- З Феном? – усміхнувся відьмак. – Не може бути.
- Може. Зізнайся, підозрював, що Фенна не існує?
- Анітрохи.
З поміж сягаючих низького склепіння стелажів і полиць розляглось скрипіння, а за мить звідти виїхав дивний транспортний засіб. Це було високе крісло, обладнане колесами. На кріслі сидів карлик з величезною головою, посадженою – з допомогою шиї – на непропорційно вузьких плечах. Карлик не мав обидвох ніг.
- Познайомся – промовив Кодрінгер. – Якуб Фенн, вчений правник, мій партнер і неоціненний співробітник. А це наш гість і клієнт…
- Відьмак Геральт з Рівії – закінчив з усміхом каліка. – Я здогадався без особливих труднощів. Працюю над питанням вже кілька місяців. Дозвольте пройти за мною, панове.

Вони рушили за поскрипучим кріслом у лабіринт між стелажами, що вгинались під тягарем томів, яких би не повстидалась університетська бібліотека Оксенфурту.

* * *

(Полиці), як оцінив Геральт, мусили бути згромаджені кількома поколіннями Кодрінгерів і Фенів. Він був радий з доказу виявленої йому довіри, тішачись, що може нарешті познайомитись з Феном. Однак він не сумнівався, що постать, хоч і стовідсотково реальна, частково була містичною.

Містичного «Фенна», надійного альтер его Кодрінгера, часто бачили на районі, а прикутий до крісла вчений правник скоріш усього ніколи не полишав будинку.

Перше знайомство з напівміфічним Якубом Фенном Час погорди

- ... але коли я зараз думаю про пророцтво Ітліни…
- Осквернена кров?
- Осквернена, забруднена, проклята, це можна розуміти по різному. А згідно легенди, якщо пам’ятаєш, саме Фалька була проклята, бо Lara Dorren aep Shiadhal наклала прокляття на її матір…
- Це байки, Кодрінгере.
- Ти правий, це байки. Але чи знаєш ти, коли байка припиняє бути байкою? У момент, коли хтось починає вірити у неї. А у байку про Старшу Кров хтось вірить. Особливо у фрагмент, що говорить про те, що з крові Фальки народиться месник, який знищить старий світ, а на його руїнах збудує новий.
- І тим месником має бути Цирілла?
- Ні. Не Цирілла. Її син.
- А Циріллу розшукує…
- Емгир вар Емрейс, імператор Нільфгаарду – холодно закінчив Кодрінгер. – Тепер розумієш? Цирілла, незалежно від її волі, має стати матір’ю наступника трону. Ерцгерцога, який має стати Принцом Темряви, нащадком і месником тієї чортиці Фальки. Знищення, а пізніше відбудова світу має, як мені здається, перебігати у керований і контрольований спосіб.

«Друзі - правники» дізнаються про страшенну таємницю Імператора Нільфгаарда. Час погорди

Напівельф сховав мініатюру і купу зібраних з пюпітру документів за пазуху. Потім вийняв з каламара пук пер і запалив її від свічника. Крутячи їх, довзолив квачеві добре зайнятись, після чого кинув його на пюпітр, між паперів, які миттєво запалали.
Фенн верещав.
Високий напівельф зняв з уже палаючого столу пляшку із рідиною для виведення чорнила, став над карликом, що вовтузився, і вилляв на нього весь вміст. Фенн протяжно завив. Другий головоріз стягнув з полиць оберемок сувоїв і завалив ним каліку.

Вогонь з пюпітру бухнув аж під стелю. Друга, менша пляшка плямовивідника з гуркотом вибухнула, полум’я лизнуло полиці. Сувої, рулони і папки почали чорніти, згортатись і спалахувати вогнем. Фенн вив. Високий відступив вд палаючого пюпітру, скрутив з паперу другого квача і запалив його. Другий головоріз накинув на каліку наступний оберемок пергаментних сувоїв.

Фенн вив.
Напівельф став над ним, тримаючи в руці пломеніючого квача.

Страшна смерть Якуба Фенна в полум'ї. Час погорди

Кінець деталей сюжету.

Примітки Редагувати

Випадкова вікі