FANDOM

Фальшива Цірі (пол. Fałszywa Ciri) — героїня літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським і його адаптацій, в тому числі відеогри Ґвент: Відьмацька карткова гра.

Дівчинка з невідомої читачеві цінтрийської дворянської родини, що стала після першої війни з Нільфгардом сиротою.

БіографіяРедагувати

БіженкаРедагувати

Після поневіряння в таборах біженців її прихистив якийсь суконник з Брюґґе. Вона виявилася дуже схожою на Цірі, і саме з-за цього її там примітив Кодрінгер. Він намагається використати дівчинку, щоб за її допомогою відвернути мисливців від самої Цірі.

Імператор НільфгардуРедагувати

Ґеральт відмовився від цього плану. Пізніше напівльф Ширру, за наказом Рієнса вбивши Кодрінгера і його партнера Фенна, знайшов записи про Фальшиву Цірі, і вирішив на цьому заробити: викрасти дівчинку і віддати її Імператору Нільфгарду. Емгир, природно, з першого погляду викрив підміну, але не подав вигляду, залишивши дівчинку жити при дворі.

Стелла Конгрев навчила манерам, придворному етикету, і в кінцевому підсумку — по закінченню саги — вона стала Імператрицею Нільфгарду та королевою Цінтри.

У книгах Сапковського Редагувати

— Поясни, прошу. По можливості швидше.
— Я знайшов одну дівчинку. Дворянку з Цінтри, повоєнну сироту. Вона побувала в таборах для біженців, зараз вимірює аршином і кроїть тканини, прихистив її суконник з Брюґґе. Вона не відрізняється нічим особливим, крім одного: сильно нагадує портрет на якійсь мініатюрі, що зображає Левеня з Цінтри... Хочеш поглянути?
— Ні, Кодрінгере. Не хочу. І не згоден з таким рішенням.
— Ґеральте, — прикрив очі «юрист», — що тобою рухає? Якщо ти хочеш вберегти свою Цірі... Здається мені, ти зараз не можеш собі дозволити розкіш презирства. Зневаги. Ні, я невірно висловився. Ти не можеш дозволити собі розкіш нехтувати зневагою. Зневажати презирство. Гряде час нехтування, колего відьмаче. Час погорди. Колосальної. Безмежної.
Ти повинен пристосуватися. Те, що я тобі пропоную, — пряма альтернатива. Хтось повинен померти, щоб міг жити інший. Той, кого ти любиш, вціліє. Помре інша дівчинка, яку ти не знаєш, якої ніколи не бачив.
— Якою можу знехтувати? — перервав відьмак. — За те, що я люблю, я повинен заплатити зневагою до самого себе? Презирством? Ні, Кодрінгере. Ніколи.

Хоча її не має в остаточній версії «Відьмак 3: Дикий Гін», Фальшива Цірілла згадується в матеріалаї за 2014 рік. Вона повинна була з'явитися на островах Скелліге під іншим ім'ям — «Бекка» (ім'я першої Королеви Цінтри).[1]

Гра «Гвинт: Відьмацька карткова гра» Редагувати

Фальшива Цірі (Ґвент) 2.png

Фальшива Цірі також присутня в вигляді срібної звичайної картки фракції Імперії Нільфгарду у грі «Ґвент: Відьмацька карткова гра».

Має спеціальну здатність, через яку ставиться на сторону ворога, та отримує одну одиницю сили за кожного шпигуна, що виходить на поле. Коли ви пропускаєте раунд, вертається на вашу сторону поля.

Опис картки:

"Ось вона йде" - подумав він, - "інтерес нашої імперії. Лжецісарівна, лжекоролева Цінтри, лжегосподарка устя Ярри, свіжа, молода кров імперії".

Примітки Редагувати

  1. Також вона згадувалася під час подій гри «Відьмак 2: Вбивці Королів».

Галерея Редагувати

Імператори Нільфгарду Герб Нільфгаарда
ТорресФергус вар ЕмрейсУзурпаторЕмгир вар ЕмрейсМорвран ВоорісЦірілла (опціонально) • Ян Кальвейт
Імператорські дружини і наложниці
Паветта (формально) • Айне ДермоттКлара еп Гвиндолин ҐорДерваля Триффін БруеннКартія ван КантенФальшива Цірі

Випадкова вікі