FANDOM

Торрес II Узурпатор[3] (пол. Uzurpator) — герой літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським і його адаптацій, в тому числі відеогри Ґвент: Відьмацька карткова гра.

Імператор Нільфгарду в період з 1233 по 1257 рік. Прийшов до влади шляхом державного перевороту, поваливши Фергуса вар Емрейса.

ОписРедагувати

ХарактеристикаРедагувати

  • Зайняв трон шляхом перевороту в державі, та вбивства Фергуса вар Емрейса.
  • На відміну від Емгира вар Емрейса, мав хороші відносини з чародіями Нільфгарду.
  • Вільно володів Спільною, та Старшою мовами.

ЗдобуткиРедагувати

  • Відрізнявся своєю агресивною політикою з розширення території імперії на Північ, яка була продовжена Емгиром вар Емрейсом.
  • Після державного перевороту, з політичних міркувань провів масштабну амністію ув'знених.

Біографія Редагувати

Прихід до владиРедагувати

В 1233 році нільфгардський аристократ, який увійшов в історію під ім'ям Узурпатор, здійснив державний переворот, поваливши імператора Фергуса вар Емрейса.

ПолітикаРедагувати

Після перевороту він оголосив про загальну амністію, втім, політичні ув'язнені амністії не підлягали. Згодом, приблизно в 1239 році, він почав просування на північ, завоювавши Королівство Маехт.

Зайнявши трон, наказав піддати його тортурам, щоб примусити до співпраці, проте тортури не дали потрібного ефекту. Тоді найнятий Узурпатором чародій Браатенс на очах скинутого правителя перетворив його сина, Емгира, в чудовисько, щось на зразок людиноподібного їжака. Така ідея прийшла чарівникові тому, що слово «Емгир» з місцевого прислівники перекладається як «Їжак».

Проте, Фергус не дав себе зломити і був убитий, а Емгира випустили в ліс і нацькували на нього собак. Втім, переслідування велося не дуже активно, оскільки люди узурпатора не знали, що по ночах до хлопчика повертався людську подобу.

Просування на ПівнічРедагувати

В 1239 році Нільфгард почав методичне просування на північ, приєднавши до 1262 року Еббінґ, Маехт, Меттіну і Назаїр. В 1257 році дивом вижив Емгир вар Емрейс повернувся в Нільфгард і за допомогою чарівника Вільгефорц з Роггевеена скинув узурпатора. Чародій Браатенс був теж страчений.

Цікавості Редагувати

  • Ім'я узурпатора в книгах не називається.
  • Можливо, узурпатор був з роду першого відомого імператора Нільфгарду, Торреса I Великого.

Примітки Редагувати

  1. Як і вся нільфгардська знать, має ельфську кров Dhu Seidhe в своєму родоводі.
  2. Титул «Імператор» в оригінальній, нільфгардській вимові.
  3. У грі «Wiedźmin: Gra Wyobraźni» він названий Торресом. Невідомо, чи це помилка авторів, або ж він дійсно він був тезкою іншого імператора Нільфгарду.
Імператори Нільфгарду Герб Нільфгаарда
ТорресФергус вар ЕмрейсУзурпаторЕмгир вар ЕмрейсМорвран ВоорісЦірілла (опціонально) • Ян Кальвейт
Імператорські дружини і наложниці
Паветта (формально) • Айне ДермоттКлара еп Гвиндолин ҐорДерваля Триффін БруеннКартія ван КантенФальшива Цірі

Випадкова вікі