FANDOM

Tir na Lia
Тір на Ліа — місто ельфів в паралельному світі, столиця королівства Aen Elle, стоїть на річці Easnadh.

Опис Редагувати

У структурі публічної влади Народу Вільх дуже багато схожого зі структурою Королівств Півночі. Головним правителем є король, у якого є радники, які відповідають за різні гілки влади. Нинішнім Королем вільхи є Ередін Бреакк Глас, який став таким після смерті колишнього короля — Ауберона.

Також Ередін є воєначальником ельфів і ватажком Червоних Вершників, тобто Королем Дикого Полювання. Оскільки більшість часу Ередін проводить у мандрах між світами, а політика його мало цікавить, в Тір на Ліа йому потрібен намісник, чиї обов'язки виконує Ге'ельс.

Час в Тір на Ліа тече повільніше. На це вказує те, що багато людей, яким вдалося повернутися до себе додому після викрадення Диким Полюванням, заставали давно зарослі могили своїх дітей. Також, в цьому світі живуть єдинороги - розумні істоти, які спілкуються за допомогою телепатії і не терплять присутності ельфів через захоплення ними цього світу.

Спосіб життя Aen Elle не відрізняється від того, як жили Aen Seidhe до приходу в їх світ людей: єднання з природою, написання віршів, творчість, роздуми, прогулянки, гра на музичних інструментах, співи й тому подібні заняття.

Відомі місця Редагувати

Відомі жителі Редагувати

Випадкова вікі