FANDOM

TrollTw2

Троль — чудовисько в іграх Відьмак 2: Вбивці Королів, Відьмак 3: Дикий Гін.

Описання Редагувати

Це величезне примітивне створіння, зазвичай живе під мостом і вимагає данину за прохід по «його» мосту. Найчастіше жителі не хочуть, щоб троля вбивали, так як він приносить відчутну користь - підтримує міст в належному порядку, вчасно ремонтуючи його.

Легенди свідчать, ніби тролі - це істоти, народжені з землі, і тіло їх - скеля. Крім того, тролі нібито ненавидять сонячне світло, який їх вбиває, перетворюючи в нерухомі камені, а тому ці чудовиська зустрічаються тільки ночами. Але досить про легенди. Як же йде справа насправді? Правда, любий мій читачу, куди більш прозаїчна. Тролі - це живі істоти, як ти або я. Ночі вони вважають за краще день, тому як настільки незграбні, що потемки спотикаються об каміння і розливають горілку. Їх шкіра і справді тверда, як камінь, але під нею ховаються м'язи і серце, яке нагнітає кров. А раз у тролів йде кров, то їх можна вбити.

Тролі примітивні, це правда, проте відносяться до істот розумних. Вони можуть говорити по-людськи, хоч і не дуже складно. Тролі живуть парою, яку вибирають на все життя, і попри те, що говорять злі язики, їм не чужі почуття (навіть якщо і висловлюють їх тролі кілька безцеремонним чином). Всі тролі мають схильність до будівництва і алкоголю. Нерідко вони об'єднують обидва пристрасті, зводячи мости і пропиваючи гроші, зібрані на сплату за прохід. Звідси і з'явилися висловлювання «прямий, як у троля міст», якщо щось дуже криво, і «трольський перекур», коли працівники влаштовують собі чергову перерву.

Якщо троль помітить супротивника на відстані, то постарається його розчавити, кидаючи в нього великі камені. Тролі метають свої снаряди на подив влучно, а товста шкура робить їх нечутливими до стріл. Тому она перестрілка завжди закінчується перемогою троля. До такого чудовиську слід підібратися якомога ближче і швидко зарізати або заколоти його точними ударами. Тролі повільні, тому у досвідченого фехтувальника, який викрутиться від граду каміння, а потім - від кам'яних куркулів, є деякі шанси вижити. Проте краще не ризикувати і, якщо тільки можливо, домовитися з тролем по-хорошому.

Тролі - величезні істоти, тому не варто й думати про те, щоб повалити їх на землю або вивести з рівноваги під час бою. Їх здатність до регенерації дозволяє їм не боятися ран і зілля, які викликають кровотечу. Однак у швидкого обміну речовин є і своя темна сторона: істоти ці дуже чутливі до отрути, які миттєво вражають усі куточки тролліного організму.

Проте, тролі - людожери. Влаштовуючись неподалік від селища або міста, періодично вони викрадають деяких необережних селян в продовольчих цілях, що і викликає ненависть до багатьох тролів.

Енциклопедична довідка Редагувати

  • Клас: не класифіковані.
  • Ареал проживання: у мостів і ярів.
  • Тактика: здатні кидати величезні камені на ворогів.
  • Імунітет: невразливі для нокдауну і кровотечі.
  • Уразливість: отрута.
  • Видобуток: язик троля, шкіра троля, сукно, шкіра, дратва.
  • Трофей: трофей троля.

Гра «Відьмак 2: Вбивці Королів»Редагувати

У грі Відьмак може зустріти троля в лісі поруч з Флотзамом. Банда Димитра вбила його дружину, тому троль і запив, проте Відьмак може допомогти йому, відшукавши вбивць і повернувши голову дружини, після чого монстр обіцяє відновити міст.

В околицях Каедвенского табору можна знайти повністю агресивного троля, з яким не вийде поговорити. Також в кінці Глави (сторона Роше) в ущелинах можна зустрітися з дружиною одного троля, де буде вибір: убити її або поговорити. У другому випадку вона розповість про те, що Лето прямує в Лок Муінне. Трохи пізніше буде забезпечено можливість допомогти її чоловікові відбитися від каедвенців.

Гра «Відьмак 3: Дикий Гін» Редагувати

У грі присутньо безліч тролів майже на всіх локаціях. За ігровим бестірієм, вони відносяться до огрів і поділяються на кілька підвидів: Скельний і Крижаний (лісові тролі в грі не зустрічаються). Зустрічаються на островах, а також на територіях Північних Королівств.