FANDOM

Icon Elven city
Tretogor

Третогор (пол. Tretogor) — столиця Реданії і резиденція реданських королів.

Опис Редагувати

  • Третогор лежить в близько трьохстах милях на схід від Оксенфурта і трьох днях кінного шляху від Анхора.
  • Як це ні парадоксально, хоч Реданія сильне і могутнє королівство, сам місто нічим особливо не примітний — невеликий замок, королівський палац, кілька величних урядових будівель і все, більше нічого цікавого, що можна було б показати приїжджому. Славиться багатими традиціями, як наслідок, нудотною консервативністю.

Відомі жителіРедагувати

КороліРедагувати

КоролевиРедагувати

РештаРедагувати

У книгах Сапковського Редагувати

— Це була... фортеця?
— Палац. Ельфи не будували фортець. Злазь. Коні не пройдуть по руїнах.
— Хто все знищив? Люди?
— Ні. Вони самі. А потім пішли.
— Чому?
— Знали, що більше сюди не повернуться. Це сталося після другого зіткнення між ними і людьми, більше двохсот років тому. До того, йдучи, вони залишали міста недоторканими. Люди будували свої будинки на фундаментах ельфійських будівель. Так виникли Новіград, Оксенфурт, Визіма, Третоґор, Марібор, Цідаріс. І Цінтра...

Ґеральт розповідає Цирі про історію будівництва людьми міст на руїнах ельфійських палаців. Кров ельфів

Філіппа Ейльгарт, мабуть, прибула в Оксенфурт недавно або збиралася незабаром виїхати, тому що була не в сукні, не в звичному яскравому макіяжі і без улюбленої біжутерії з чорних агатів. На ній була коротка чоловіча курточка, штани в обтяжку і високі чоботи — одяг, яку поет іменував «польовим». Темне волосся чарівниці, зазвичай розпущене, що перебувало в художньому безладі, зараз було зачесане назад і перев'язане на потилиці стрічкою.
— Шкода втрачати час, — сказала вона, піднімаючи красиві брови. — Любисток має рацію. Пора відмовитися від помилкового красномовства і ефектної, але порожньої балаканини. Стоїть перед нами проблема проста і банальна.
— О так, — усміхнувся Дійкстра. — Банальна. Небезпечний нільфгардський агент, який вже міг би банально сидіти в моїй найкращій третогорській в'язниці, банально втік, банально попереджений і зляканий банальною дурістю панів Любистка і Ґеральта. Мені доводилося бачити людей, які вирушають на ешафот за значно менші банальності. Чому ти не повідомив про підготовлену вами засідку, Жовтцю? Хіба я не наказав інформувати мене про всі наміри відьмака?
— Я нічого не знав про плани Ґеральта, — переконано збрехав Любисток. — Я ж тобі казав, що він відправився в Темерію і Содден на пошуки Ріенса. Я також повідомив тобі, коли він повернувся. Я був впевнений, що він змирився з поразкою. Рієнс буквально розчинився в повітрі, відьмак не знайшов жодних його слідів, про це, якщо пам'ятаєш, я тобі говорив...

Філіппа і Дійкстра проводять розслідування щодо дій Любистка і Ґеральта. Кров ельфів

Сова зникла, а на її місці виникла, ніяково присівши, Філіппа Ейльгарт. Чародійка тут же зістрибнула до кімнати, розгладжуючи волосся і одяг.
— Добрий вечір, — сказала вона холодно. — Відрекомендуй мене, Любистку.
Ґеральт із Рівії, Шані з медичного. А сова, яка так вправно летіла слідом за мною, зовсім і не сова, а Філіппа Ейльгарт з Ради Чарівників, в даний час — на службі у короля Визиміра, прикраса третогорського двору.

Філіппа зустрічається з Ґеральтом. Кров ельфів

Коли три дні потому Аплегатт дістався до воріт Третогора, було вже далеко за північ. Він розлютився, бо простирчав перед ровом і надірвав собі горло — вартові спали мертвецьким сном і довго не відкривали воріт. Щоб полегшало, він почав проклинати їх аж до третього коліна. Потім із задоволенням слухав, як розбуджений начальник вахти поповнює його закиди новими барвистими деталями та побажаннями на адресу кнехтових матерів, бабців і прабабок. Зрозуміло, про те, щоб вночі потрапити до короля Візіміра, годі було й мріяти. Втім, це виявилося Аплегатту тільки на руку — він розраховував проспати до зорі, до ранкового дзвона, але помилився.
Замість того, щоб вказати гінцеві місце для відпочинку, його без зволікань проводили в кордегардію. У кімнаті очікував не іпат, а інша людина,— товстий і зарозумілий Дійкстра, довірена особа короля Реданії.
Дійкстра — гонець знав про це — був уповноважений вислуховувати відомості, призначені винятково королю.
Аплегатт вручив йому листа.

Прибуття гінця до Третогора. Час погорди

Примітки Редагувати

Випадкова вікі