FANDOM

Торувіель еп Шигієль (пол. Toruviel) — героїня літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським і його адаптацій, в тому числі відеоігор Відьмак та Ґвент: Відьмацька карткова гра.

Ельфка Ен Сейдхе з Дол Блатанни, член загону «білок», пізніше одна з ватажків Скойа'таелей.

Участь у літературній Сазі Редагувати

Перша зустріч Торувіель і Ґеральта із Рівії відбувається у Дол Блатанна, Долині квітів. Відьмак, разом зі своїм другом, бардом Любистком, приймає замовлення на те, щоб прогнати «диявола» з полів місцевих кметів. В ході переслідування, відьмак і бард дістаються місця зустрічі «диявола-сільвана», та його замовників, якими виявляються ельфи Ен Сейдхе. Одна з них, Торувіель, збиває відьмака своїм конем, в результаті чого той втрачає свідомість.

Прийшовши до тями, Ґеральт чує, як сільван Торкве розмовляє з ельфами. Помітивши, що пов'язані бранці прокинулися, ельфка звертається на Старшій мові до Білого Вовка. Здивувавшись, що він знає їхню мову, вона вступає з ним в коротку перепалку. У люті вона розбиває лютню барда Любистка. Недооцінивши відьмака, воїтельниця підходить дуже близько до відьмака, і той, в свою чергу, вдаряє її лобом в обличчя. Оскаженіла ельфка береться за кинджал, але раптом починає ридати. Ельфи збираються стратити людей, але після появи Діви Полів, Ліле, вони відпускають полонених. Прощаючись, Торувіель дарує Любистку свою лютню замість розбитої.

Торувіель приєднується до бригадам скойа'таелей в Кедвені. Під час однієї з вилазок, вона зауважує, що їде по дорозі вершника, і будить Яевінна. Помітивши, що ельф збирається його вбити, вона намагається переконати його, але марно. Незважаючи на її заперечення, Яевінн вбиває королівського гінця Аплегатта, що їде по тракту.

Не далеко від Брокілона Торувіель в складі групи Коіннеаха де Рео зустрічає Мільву. Вислухавши її скаргу з приводу прагнення відразу після короткої перепочинку йти в бій, ельфка говорить про борг перед скойа'таелямі.

У Битві під Бренною, Торувіель б'ється в рядах бригади Вріхедд. Після поразки, разом з іншими ельфами, що врятувались після битви, вона натикається на групу калік, яку очолює Люсьєн.

Гра «Відьмак» Редагувати

Друга зустріч відьмака Ґеральта із Рівії та ельфки Торувіель відбувається на березі Великого Озера Визімського, де ельфка засіла в печерах, разом зі своїм загоном Скойа'таелей. Залежно від дій Ґеральта, воїтелька Ен Сейдхе може загинути під час Визімського повстання нелюдей.

Запис в журналіРедагувати

People Toruviel
Торувіель - лідер групи вільних ельфів, які бігли від утисків і зупинилися біля Темноводдя. Ця ельфка дуже горда і озлоблена, але не так цинічна, як Яевінн.
Біла Райла та її група досягли Темноводдя в гонитві за вільними ельфами. Торувіель взяла жителів села в заручники і зажадала волю для свого народу.
Я допоміг Торувіель в її боротьбі проти лицарів ордена, що переслідували її. Завдяки моїй допомозі нелюди перемогли сили Білої Райли.
Ельфка повернулася в Визіму, щоб взяти участь у повстанні Яевінна і була убита на вулиці під час бойових дій.

Пов'язані квестиРедагувати

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра» Редагувати

Торувіель (Ґвент)

Торувіель присутня в вигляді срібної епічної картки фракції Скойа'таелей у грі «Ґвент: Відьмацька карткова гра».

Має спеціальну здатність, викладається на поле бою на любий ряд сорочкою догори, коли ворог пасує, відкривається і додає дві сили всім загонав в ряду, у яких більше двох сили.

Опис картки:

Я б із задоволенням вбила тебе зблизька, дивлячись в очі... Але ти смердиш, людино.

Примітки Редагувати

  1. Якщо точніше, ельфка мала волосся кольору воронового крила, що буйно спадало на плечі, і тільки на скронях було заплетене у дві тоненькі косиці.
  2. Судячи з деяких натяків у книзі, Торувіель була безплідною, через що дуже страждала.

Галерея Редагувати