FANDOM

Thanedd by Jana Komárková
Icon Island

Танедд (пол. Wyspa Thanedd) — острів біля гирла річки Понтар, на якому відбулося сумнозвісне Повстання Чародіїв.

Опис Редагувати

  • Тут розташована школа магів для дівчаток, які до кінця навчання не мають права покидати це місце.

Відомі будівліРедагувати

Всі три будівлі були побудовані ельфами і "увінчані" вежею Чайки — Тор Лара. На острів можна потрапити або по мосту, або з моря, через підземні переходи.

У книгах СапковськогоРедагувати

– Ну як хочеш. Неважко здогадатися, що Єнніфер їде на Великий Збір чародіїв, призначений на початок липня в Гарштанге на острові Танедд. Стрімко біжить і не користується магією, так що її важко засікти. Ще вчора вона була в Елландері. Я вирахував, що через три-чотири дні добереться до міста Горс Велен, від якого до Танедда один крок. Прямуючи в Горс Велен, вона повинна проїхати через селище Анхор. Відправившись негайно, ти ще зможеш перехопити тих, хто їде за нею слідом. А вони їдуть.

Професор... – задумливо сказав він. – Хеймо Кантор і Коротун Йакса. Вбито відьмаком. У Анхорі, на тракті, що веде в Ґорс Велен, то є в Танедд, до Гарштангу... А Левеня мертве?

Острів, здавалося, був зовсім близько. І походив не на острів, а на вколочений в морське дно гігантський кам'яний стовп, величезний зіккурат, сповитий зміяться серпантином дороги, терасами і зигзагами сходів. На терасах зеленіли гаї і сади, а зелені переглядали приліпилися до скель, ніби ластівчині гнізда, білі гостроверхі вежі і витончені куполи, що вінчають групи оточених галереями будівель, які, схоже, були зведені не хитромудрими будівельниками, а вирізані на схилах гори, вздымающейся з морської безодні.
– Все це створили ельфи, – пояснив Фабіо. – Кажуть, з допомогою эльфьей магії. Проте вже з незапам'ятних часів Танедд належить чародіїв. Ближче до вершини, там, де – бачиш? – блищать на сонці куполи, розташований палац Гарштанг. В ньому через кілька днів відкриється Великий Збір магиков. А он там, дивись, вже на самій вершині, висока самотня вежа із зубцями. Це Тор Лара, Вежа Чайки.
– Туди можна потрапити по суші? Це ж близько.
– Можна. Є міст, він з'єднує берег затоки з островом. Його звідси не видно, дерева затуляють. А бачиш червоні дахи біля підніжжя гори? Це палац Локсия. Туди-то і веде міст. Тільки через Локсию можна пройти до дороги, що веде на верхні тераси.
– А туди, де он ті миленькі галерейки й містки? І сади? Вони тримаються на каміння і не падають? Що це за палац?
– Це і є Аретуза, яка тебе цікавила. Знаменита школа для юних чародійок.

Внизу шуміло море, острів Танедд здіймався з білої піни прибою. Хвилі розбивалися об стіни Локсии, лежала прямо під ними. Локсия, як і Аретуза, іскрилася вогнями. Здіймається над ними кам'яний горб Гарштанга був чорним і мертвий.

– Чекали в підземеллях. Танедд порожній як виїдене яйце, там є величезна каверна, туди можна заплисти на кораблі, якщо знати звідки. Хтось їм видав... О-ой! Обережніше. Не тряси так!"

Вибач. Значить, «білки» приплили морем? Коли?
– Чорт їх знає коли. Може, вчора, може, тиждень тому. Ми полювали на Вільгефорца, а Вільгефорц – на нас. Вільгефорц. Францеска. Терранова і Феркарт... Здорово вони нас уколошкали... Філіпа думала, що вони збиралися поступово перехопити владу у Капітулі, щоб впливати на королів... А вони, виявляється, надумали прикінчити нас під час Великого Збору... Ґеральт, мені не витримати... Нога... Поклади мене на хвилинку... Ау-у-у-у...

Цікавості Редагувати

  • Острів є порожнистим зсередини, що дало змогу прихильникам Вільгефорца і скоя'таелям непоміченими пробратися.
  • На картах ігор Відьмак та Відьмак 2: Вбивці Королів острів не відзначено.

Примітки Редагувати

Випадкова вікі