FANDOM

ГеральтСильванГрі

Геральт проти сильвана у грі

Сильван [1] — надзвичайно рідкісна і розумна істота; обожнює влаштовувати розіграші над людьми і зовні нагадує сатира.

ОписРедагувати

У істоти були вилуплені очі, козячі роги і борода, і зросту в ньому було трохи більше сажня. Губи, рухливі, розсічені і м'які, теж наводили на думку про козу, що жує. Нижню частину його тіла по самі роздвоєні копита покривало довге, густе, темно–руде волосся. Крім того, у нього був довгий, хвіст, що завершувався пензликом, яким він енергійно розмахував.
~ Край світу

Диявол, він же чорт, він же рокита, або сильван, а також лісовик. Супроти худоби і домашньої птиці шкодник великий і паскудний. Якби захотіти його з поля вигнати, таке зроби. Візьми лісових горіхів жменю, куль залізних жменю іншу. Глечик меду, дьогтю інший. Мила сірого діжку малу, сиру іншу. Доки диявол сидить, піди нічним часом. І зачни їсти лісові горіхи. Диявол одразу, ласий зело, прибіжить і запитає, чи смачно? Тут і дай йому залізні кульки. Зуби виломавши, диявол, побачивши, як ти мед їси, також меду забажає. Дай йому дьогтю, а сам їж сир. Скоро почуєш, як у диявола всередині бурчання і протяги почнуться, але зроби вигляд, ніби нічого такого не помітив. А схоче диявол сиру, то дай йому мила. А після мила вже диявол не втримає...
~ Витяг з ельфійської книги

Запис в БестіаріїРедагувати

ГеральтСильванЛютик

Лютик налаштовує ельфійську лютню, сильван Торкве підігрує на дудці, а Геральт читає розділ книги про Королеву Полів

Сильвани жорстокі, жадібні і брехливі. Але для мене вони все одно краще dh'oine.
~ Яевінн, легендарний ватажок скоят'аелів

Сильвани і їх родичі бубаки — це надзвичайно рідкісні лісові жителі, які поєднують у собі риси козла і огрядної людини. Зазвичай вони не шкідливі, а їх контакти з людьми обмежуються безпечними, але досить нудними каверзами та поїданням частки врожаю на полях.

При написанні статті виникли серйозні суперечки: куди відносити сильвана, до монстрів, чи все-таки до рас. Враховуючи його інтелект, вміння спілкуватися членороздільною мовою із людьми, ельфами, сильвана поміщено все-таки до категорії Раси, хоча інфобокс для нього використаний Істота.

В бою допоможе:

Відомі сильваниРедагувати

Виноски Редагувати

  1. Довідка: Сільван (лат. Silvanus, silva — ліс) — італьський бог лісів, покровитель тварин і отар; часто ототожнювався з Фавном або з грецьким Паном.
    На честь Сільвана восени влаштовувалися свята, в яких брали участь лише чоловіки; вони приносили в жертву виноград, колоски, молоко, свиней.
    Зображували Сільвана усміхненим бородатим дідом із серпом або кипарисовою гілкою в руках, із собакою біля ніг.
Раси і фракції
Гуманоїдні раси Aen ElleAen SeidheAen UndodВраниГамадріадиГномиДоплер чи МімікДріадиЕльфиКраснолюдиЛімоніадиЛюдиНімфиНизушкиРусалкиСильфідиСтарші раси
Негуманоїдні раси ДракониЄдинорогиЗолотий драконСильван
Інше Королева полівРасиШаблон:Раси

Випадкова вікі