FANDOM

Стрига — чудовисько в грі "Відьмак".

Опис Редагувати

Стрига - жінка, яка перетворилася в монстра в результаті прокляття.

З неї можна зняти чари, але зазвичай люди наймають відьмаків для вбивства монстрів, а не їх лікування.

Вона сповнена ненависті по відношенню до всіх живих істот, тому знищує їх і пожирає тіла. Стрига часом може жити разом з стерв'ятниками, також тварюці потрібний притулок на денний час, тому вона найчастіше вибирає під лігво занедбані склепи і підземні руїни. Стрига дуже сильний і спритний супротивник, але аж ніяк не такий стійкий, як могло б здатися. Вона нападає із засідки і намагається розірвати ворогів на шматки до того, як вони схаменуться і почнуть захищатися. Поблизу своєї барлоги стає сильнішою.

В книгах Редагувати

Вперше стрига згадується в книзі «Останнє бажання», однак там іменується «упирицею». Упирицею є принцеса, народжена (і відразу померла) в результаті інцесту короля Фольтеста зі своєю сестрою Аддою (на честь якої назвали і дитя).

Фольтест наймає Геральта, щоб розчаклувати упирицю у Визимі за три тисячі оренів.

В іграх Редагувати

Потім, за сюжетом гри «Відьмак», вдруге її прокляв (повернув колишнє прокляття) Родерік де Ветт.

Bestiary Striga full
Корисні поради
  • Біля свого саркофага стрига буде особливо сильна і для її вбивства необхідно виманити упирицю подалі.
  • Стригу можна звільнити, якщо провести ніч біля її лігва.

Запис в БестіаріїРедагувати

— Звідки все це береться? Чари, магія?
— Не знаю, добродію. Які намагаються відшукати причини таких явищ. Нам же, відьмарям, досить знати, що їх можна викликати зосередженням волі. І знати, як з ними боротися.
— Вбивати?
— Як правило. Втім, найчастіше за це нам і платять. Мало хто вимагає зняти врок. В основному люди просто хочуть вберегтися від небезпеки. Якщо ж у чудовиська на совісті ще й трупи, то додається прагнення помститися за скоєне.

~

Дані з книг СапковськогоРедагувати

— Я хотів би почути, як виглядає... принцеса.
— Принцеса виглядає як упир, — гаркнув Велерад, підхоплюючись з стільця. — Як самий що ні на є упиристий упир, про який мені тільки доводилося чути. В її високості, королівській донечці, проклятому покидячому покидькові, чотири лікті зросту, вона схожа на діжку з-під пива, а паща у неї від вуха до вуха, повна зубів, гострих як кинджали; у неї криваво-червоні зеньки і руді патли.
Лапища з кігтями, як у рисі, звисають до самої землі. Дивно, як це ми ще не почали посилати її мініатюри дружнім дворам! Принцесі, щоб її чума взяла, вже чотирнадцять років, саме час видати заміж за якогось принца!

~ Останнє Бажання

Примітки Редагувати

  • У грі стрига описується в книзі «Прокляття й прокляті».
  • Вбивство стриги дасть дуже цінний інгредієнт, але також призведе до немилості у короля, а її порятунок не дасть інгредієнта, зате відьмак отримає від Велерада сталевий меч Д'Іабль та й король буде радий.
  • В серіалі «Відьмак», на відміну від багатьох інших сцен, образ упириці і зміст оповідання «Відьмак» передані майже без змін. Стрига з'являється у 8-й серії «Роздоріжжя».

ГалереяРедагувати

Виноски Редагувати

Монстри серії про Відьмака
В книгах про Відьмака Глас розуму IV: Мантихорвивороткамглякжагницяжрякхимералісовиквампіргульгравейрперевертеньгігаскорпіонстригаупирягакікімораглумець
Глас розуму V Вилохвіст чи Летюга
Край світу
Гра Відьмак 2 Дракон
Гра Відьмак 3 Кокатрикс чи КуроліскКрижаний велетень
Інше МонстриШаблон:Монстри

Випадкова вікі