FANDOM

Cобака (англ. Dog) — тварина, що зустрічається у іграх «Відьмак», «Відьмак 2: Вбивці Королів», «Відьмак 3: Дикий Гін».

Кожен знає, що собою являє cобака. Зазвичай відьмак не дістає свій меч супроти найкращого друга людини. Але іноді трапляється й таке, що собака стає диким, проклятим, неприродньо прожерливим, або ж втілює одразу всі ці риси. В цьому випадку відьмаку доводиться виконувати роль собакаря.

Гра «Відьмак» Редагувати

Запис у бестіарії Редагувати

Той, хто стверджує, що собака – найкращий друг людини, мабуть, ніколи не приручав виверну.
— Анонімний друїд

Місця знаходження Редагувати

Джерело інформації Редагувати

Собака Бестіарій В1

Світлина з журналу

Собаки — одомашнені тварини, тож, здебільшого, якщо до них добре ставиться хазяїн, вони відповідають йому вірністю та довірою. Проте, собаки, з якими поводяться грубо та жорстоко, будуть відповідати тим самим.

У світі існує безліч злих людей, тож існує і безліч собак, які стали дикими та небезпечними. Найбільшу загрозу являють собою здичавілі бродячі собаки, які відвернулися від людей і набули апетиту до крові та мертвечини.

Собаки зазвичай живуть зграями та атакують поодиноких жертв, особливо тих, хто проявляє якусь слабкість – наприклад, хворих чи поранених, які не можуть відбиватися. Проте, затиснутий в кут собака буде відчайдушно оборонятися від будь-якого нападника.

Запис у бестіарії Редагувати

Собака — ніби й найліпший друг людини... Але в ці паршиві часи навіть друзям довіряти не можна.
— Альфред Панкрац, новіградський жебрак
Дехто каже, що поведінка собаки залежить від людини. На добре ставлення він одповідає відданістю й довірою, як на нього накричати — обгавкає, а як копнути — вкусить. А оскільки лихих людей не бракує, то й злих псів чимало. Особливо небезпечні собаки здичавілі, які вже цілком втратили повагу до людини, розсмакувавши її кров і плоть.
Собаки зазвичай нападають зграями, вибираючи жертв-одинаків, особливо тих, у яких вони відчувають якусь слабкість. Тому псячою здобиччю часто стають діти, п’яниці, старі й каліки. Але як собаку загнати в кут, вона люто боронитиметься зубами й кігтями навіть від сильного ворога.

Тактика бою Редагувати

Єдина відома слабкість, притаманна собаці – мастило проти звірів, нанесене на ваш сталевий меч, проте знак Аард також може відігнати зграю собак. Вага собаки невелика, тож вони добре піддаються ефекту цього знака. Вони також доволі вразливі до знаку Ігні, оскільки їх хутро займається вогнем. В бійці сам на сам собака майже не являє загрози; зграя собак, що оточує вас – це велика проблема.

Секрет успішної конфронтації зі зграєю собак полягає в тому, щоб відділяти собаку від зграї по одному і швидко вбивати, пильнуючи його друзів ззаду і з боків. Собаки не дуже сильні, але відносно швидкі, і, якщо відьмак буде необачним, це зробить їх серйозними супротивниками.

Відомі собаки Редагувати

Пов'язані квести Редагувати