FANDOM

Королівство Островів Скелліге, також відоме як «Скелліге» (пол. Skellige) — велика острівна держава, розташована на однойменному архіпелазі.

Ці місця огортають стародавні легенди. Мешканці Скелліге відомі як грізні пірати і мають у своєму розпорядженні сильний флот, можливо, найкращий серед всіх Північних королівств.

ГеографіяРедагувати

Гірський архіпелаг розташований недалеко від узбережжя Цінтри, їх розділяє Безодня Седни. Архіпелаг складається з безлічі островів, найбільший з яких зветься Ард-Скелліг. На ньому розташована столиця королівства — Каер-Трольде.

Другий за площею острів — Ан-Скелліг, відділений від більшого побратима протокою Ересунд, розташованим на північному сході від Ард ​​Скелліг. Територія меншого острова на півночі має численні фіорди, що переходять на півдні в обширну рівнину.

Острів Шпікерог, розташований на захід від протоки Ересунд, славиться своїми численними гірськими хребтами, що йдуть вершинами високо в небо. Острів Ундвік, розташований на схід від Ард ​​Скелліг, на своїх скелястих кручах прихистив безліч морських птахів. Так само на ньому мешкав грізний крижаний велетень. Якщо дивитися далі на схід, то можна помітити найменший острів архіпелагу — острів Гіндарсф'яль.

Там знаходиться священний гай. Найпівденніший острів має ім'я Фаро.

Острови архіпелагуРедагувати

МістаРедагувати

Інші місцяРедагувати

ГеральдикаРедагувати

Hrb unof Skellige Герб СкеллигеВ3 COA Skellige czech

КліматРедагувати

Архіпелаг Скелліге має досить холодний і сирий клімат. Погода на території архіпелагу швидко змінює свій стан і рясніє як дощами, так і рвучкими вітрами.

Соціальна структураРедагувати

На островах Скелліге тримається монархічний устрій правління. Глава іменується Ярлом. Його обирає рада з претендентів зібраних з безлічі кланів. Найчастіше влада тримається в одній родині. Клани в свою чергу відрізняються як впливом так і своєю численністю. Внутрішні проблеми часто виростають у відкриту ворожнечу між кланами. Острови Скелліге мабуть єдина держава в якій голос селянина з клану, може мати вирішальне значення при виборі ярла.

Coa of the skellige islands by tiltschmaster

Монархи і королівські сім'ї: Редагувати

Основна стаття: Конунг Скелліге Редагувати

Інші: Редагувати

Клани:Редагувати

Основна стаття: Клани Скелліге Редагувати

РелігіяРедагувати

Мешканці Скелліге шанують культ богині Фреї. На острові Гіндарсф'яль розташована священний гай Гіндару. Жерці грають велику роль в повсякденному житті архіпелагу.

КультураРедагувати

Остров'яни займаються рибальством і часто торгують на морських базарах. Пірати з островів тримають в жаху торгові гільдії і не упускають можливість напасти на купецький корабель, що прямував за Великоме море. За стародавніми традиціями чоловікам в Скелліге можна мати кілька дружин. Велику роль в житті кожної людини на архіпелазі відіграє релігія, а саме, культ богині Фреї.

Основне заняття чоловіків Скелліге — морський і сухопутний розбій, а також торгівля награбованим. Основне ж заняття жінок — побутове забезпечення чоловіків, їх героїв і подружжя, їжею (жінки, наприклад, активно займаються риболовлею, в тому числі і в морі), житлом і одягом в ті рідкісні періоди часу, коли ті знаходяться на березі.

Серед остров'ян також поширене багатоженство: воїн може взяти собі в дружини стількох жінок, скільки зможе забезпечити. У прекрасної статі також є свій звичай: від першого коханця дівчині обов'язково покладається дорогий подарунок.

Збройні сили Редагувати

Основна статя: Морський флот Скелліге Редагувати

У Скелліге є сильним та численним флот, що складається з бойових драккарів. Війни Скелліге йдуть в бій без краплі страху і співчуття до супротивника. Можливо, армія архіпелагу не настільки численна, але підготовлена точно не гірше (а може і краще) ніж війська інших королівств Півночі.

  • “Алкіона” – дракар з ескадри Краха ан Крайта, захоплений Вільгефорцем під час експедиції Йеннефер до Бездні Седни
  • “Анігра” – дракар з ескадри Краха ан Крайта.
  • “Дарія” – дракар з ескадри Краха ан Крайта, загинув з екіпажем під час нальоту на флот імперії Нільфгаард.
  • “Драк” – дракар з ескадри Краха ан Крайта.
  • “Рінгхорн” – дракар Краха ан Крайта.
  • “Скорпена” – дракар з ескадри Краха ан Крайта .
  • “Тамара” – дракар з ескадри Краха ан Крайта.
  • “Трігля” – дракар з ескадри Краха ан Крайта.
  • “Фенріс” – дракар з ескадри Краха ан Крайта.
  • “Хавфруя” – дракар з ескадри Краха ан Крайта.

Острови є однією з ключових локацій в грі. Зокрема, на острові Ундвік відбувається фінальна битва проти Дикого Гону. Скелліге доступний для дослідження, як на суші, так і по морю. Під час гри, на Скелліге вибирається новий король. Залежно від рішення Відьмака, трон може зайняти Сванріге, син Брана, Х'ялмар ан Крайт або Керіс ан Крайт, яка може стати першою королевою в історії островів.

Новини зі Скелліге Редагувати

На Скелліге нічого нового. Там роблять все згідно з традицією. Як діди і прадіди. А тому, як діди і прадіди, вони гризуться між собою, крадуть, нападають на наші транспорти. Це втомлює ... Але не більше того. Скелліге завжди був на узбіччі історії. Там і залишиться.
Навряд чи вони зможуть об'єднати сили і відправити на нас потужний флот. Король Бран - немічний старий. З того, що я чув, він навіть не пам'ятає імена своїх васалів ... Так що, навряд чи щось вийде з об'єднанням.

ЦікавостіРедагувати

  • На карті гри Відьмак острова помилково розташовані біля берегів Вердена, а не Цінтри.
  • Пірати Скелліге мають ряд подібностей з вікінгами. Вони також здійснюють грабіжницькі рейди на прибережні землі материка, використовуючи великий флот з драккарів.
  • Острови Скелліге є однією з локацій в грі Відьмак 3: Дикий Гін.
  • Жителі Скелліге вірять в легенду про Нагльфар  драккар із нігтів мерців  з Мергоггу, який везе Воїнство Темряви на битву зі Світлом. Це одна з основних легенд скандинавської міфології, сказання про Рагнарека.
  • Коли Цинтра була захоплена Нільфгаардською армією, королева Каланте загинула і, разом з нею, борючись проти нільфів, загинув її чоловік, — Скелліге перетворилися в заклятих ворогів Нільфгарду, пануючи над узбережжям. Навіть після закінчення війни, флот Скелліге продовжив топити імперські кораблі.

ГалереяРедагувати