FANDOM

ГеральтСильванГрі

Геральт проти сильвана у грі

Сильван [1] — надзвичайно рідкісна і розумна істота; обожнює влаштовувати розіграші над людьми і зовні нагадує сатира.

ОписРедагувати

У істоти були вилуплені очі, козячі роги і борода, і зросту в ньому було трохи більше сажня. Губи, рухливі, розсічені і м'які, теж наводили на думку про козу, що жує. Нижню частину його тіла по самі роздвоєні копита покривало довге, густе, темно–руде волосся. Крім того, у нього був довгий, хвіст, що завершувався пензликом, яким він енергійно розмахував.
~ Край світу

Диявол, він же чорт, він же рокита, або сильван, а також лісовик. Супроти худоби і домашньої птиці шкодник великий і паскудний. Якби захотіти його з поля вигнати, таке зроби. Візьми лісових горіхів жменю, куль залізних жменю іншу. Глечик меду, дьогтю інший. Мила сірого діжку малу, сиру іншу. Доки диявол сидить, піди нічним часом. І зачни їсти лісові горіхи. Диявол одразу, ласий зело, прибіжить і запитає, чи смачно? Тут і дай йому залізні кульки. Зуби виломавши, диявол, побачивши, як ти мед їси, також меду забажає. Дай йому дьогтю, а сам їж сир. Скоро почуєш, як у диявола всередині бурчання і протяги почнуться, але зроби вигляд, ніби нічого такого не помітив. А схоче диявол сиру, то дай йому мила. А після мила вже диявол не втримає...
~ Витяг з ельфійської книги

Запис у бестіарії Редагувати

ГеральтСильванЛютик

Лютик настроює ельфійську лютню, сильван Торкве підігрує на дудці, а Геральт читає розділ книги про Королеву Полів

Сільвани капосні, жадібні та брехливі. Але, про мене, вони все одно ліпші за д’ойне.
— Яевінн, легендарний командир скойа’таелів
Сільвани та їхні родичі бубаки — дуже рідкісні лісові істоти, що нагадують суміш цапа й огрядного дядька. Ці створіння зазвичай не становлять загрози, бо їхні контакти з людьми обмежуються невинними (хоча часто дратівними) жартами та крадіжками врожаїв.
Сільвани та бубаки нагадують людей не лише виглядом, а й поведінкою, хоча треба зазначити, що вони перейняли в нас переважно пороки й слабкості, а не чесноти. Від природи ліниві, вони б залюбки неробствували цілими днями, покурюючи люльку, об’їдаючись смаколиками та попиваючи щось міцне.
Сільвани та бубаки люблять, не спитавши дозволу, користуватися плодами чужої праці, тому люди не завжди ставляться до них поблажливо й часом, обдурені незграбним виглядом, намагаються розв’язати проблему силою. Це часто закінчується трагічно, бо пухкі сільвани насправді дуже сильні й спритні. Вони також випускають сильний неприємний запах, від якого навіть звиклого до всілякої бридоти відьмака може знудити. Особливо стерегтися слід бубаків, задерикуватіших і бойовитіших за звичайних сильванів.

При написанні статті виникли серйозні суперечки: куди відносити сильвана, до монстрів, чи все-таки до рас. Враховуючи його інтелект, вміння спілкуватися членороздільною мовою із людьми, ельфами, сильвана поміщено все-таки до категорії Раси, хоча інфобокс для нього використаний Істота.

В бою допоможе:

Відомі сильваниРедагувати

Виноски Редагувати

  1. Довідка: Сільван (лат. Silvanus, silva — ліс) — італьський бог лісів, покровитель тварин і отар; часто ототожнювався з Фавном або з грецьким Паном.
    На честь Сільвана восени влаштовувалися свята, в яких брали участь лише чоловіки; вони приносили в жертву виноград, колоски, молоко, свиней.
    Зображували Сільвана усміхненим бородатим дідом із серпом або кипарисовою гілкою в руках, із собакою біля ніг.
Раси і фракції
Гуманоїдні раси Aen ElleAen SeidheAen UndodВраниГамадріадиГномиДоплер чи МімікДріадиЕльфиКраснолюдиЛімоніадиЛюдиНімфиНизушкиРусалкиСильфідиСтарші раси
Негуманоїдні раси ДракониЄдинорогиЗолотий драконСильван
Інше Королева полівРасиШаблон:Раси