FANDOM

Сезон гроз (пол. Sezon Burz) — восьма книга з циклу «Відьмак» польського письменника Анджея Сапковського.

АнонсРедагувати

У цій книзі описується історія, що відбулася приблизно за місяць життя відьмака Ґеральта Рівії, професійний винищувач чудовиськ. Час дії — між подіями оповідань «Останнє бажання» та «Відьмак».
У романі з'являються персонажі, чудово відомі читачам, такі, як вірний друг Ґеральта — бард і поет Любисток — а також його улюблена: фатальна чародійка Йеннефер, проте на сцену виходять і герої — буквально і в переносному сенсі — з абсолютно інших казок. Люди, нелюди і магічним мистецтвом вигодувані чудовиська. Оповідання починається згідно з правилами жанру: землетруси; пізніше напруга лише зростає. Відьмак веде смертовбивчий бій з хижаком, що живе лише для того, щоб вбивати [1]; потім вступає в сутичку з високими і не вельми симпатичними міськими стражницями, постає перед судом, втрачає свої славні мечі і переживає бурхливий роман з рудоволосою красунею по імені Корал.

А на тлі всього цього — інтриги королів і магів. Гримлять блискавки і шаленіють бурі. І так — все 404 сторінки захоплюючого читання.

«Сезон гроз» — особливий роман в історії саги: не початок і не продовження. Як пише автор:

ПерсонажіРедагувати

Головні героїРедагувати

Другорядні персонажі:Редагувати

ЗгадкиРедагувати

ГеографіяРедагувати

Королівства і населені пункти:Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Як дізнаємося пізніше, один з чародіїв спеціально створював цих жахливих монстрів задля розваги і вбивства людей.