FANDOM

Sezon-burz cover

Сезон Бур (пол. Sezon Burz) — восьма книга з циклу «Відьмак» польського письменника Анджея Сапковського.

АнонсРедагувати

У цій книзі описується історія, що відбулася приблизно за місяць життя відьмака Ґеральта Рівії, професійний винищувач чудовиськ. Час дії — між подіями оповідань «Останнє бажання» та «Відьмак».
У романі з'являються персонажі, чудово відомі читачам, такі, як вірний друг Геральта — бард і поет Любисток — а також його улюблена: фатальна чародійка Йенніфер, проте на сцену виходять і герої — буквально і в переносному сенсі — з абсолютно інших казок. Люди, нелюди і магічним мистецтвом вигодувані чудовиська. Оповідання починається згідно з правилами жанру: землетруси; пізніше напруга лише зростає. Відьмак веде смертовбивчий бій з хижаком, що живе лише для того, щоб вбивати [1]; потім вступає в сутичку з високими і не вельми симпатичними міськими стражницями, постає перед судом, втрачає свої славні мечі і переживає бурхливий роман з рудоволосою красунею по імені Корал.

А на тлі всього цього — інтриги королів і магів. Гримлять блискавки і шаленіють бурі. І так — все 404 сторінки захоплюючого читання.

«Сезон Бур» — особливий роман в історії саги: не початок і не продовження. Як пише автор:

ПерсонажіРедагувати

Головні Герої:Редагувати

Другорядні персонажі:Редагувати

Згадки:Редагувати

ГеографіяРедагувати

Королівства і населені пункти:Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Як дізнаємося пізніше, один з чародіїв спеціально створював цих жахливих монстрів задля розваги і вбивства людей.

Книги
Цикли саги про Відьмака Відьмак (серія романів)
«Останнє бажання» (1993) Глас розумуВідьмак (оповідання)Дещиця істиниМенше злоПитання ціниКрай світуОстаннє бажання

«Меч призначення» (1992) ♦ «Кров ельфів» (1994) ♦ «Час погорди» (1995) ♦ «Хрещення вогнем» (1996) ♦ «Вежа Ластівки» (1997) ♦ «Володарка Озера» (1999) ♦ «Сезон бур» (2013)

Написані окремо Дорога, з якої нема вороттяЩось закінчується, щось починається ♦ антологія творів українських та російських авторів «Відьмачі легенди»
Інше КнигиШаблон:Книги