FANDOM

Саскія Драконовбивця, Діва з Едірну — очільниця народного едірнського опору кедвенським загарбникам. Дракониця, дочка золотого дракона Віллентретенмерта, більш відомого під особистістю Борха Три Галки.

Саскія неймовірно популярний персонаж в народному фольклорі, героїня безлічі байок і чуток. Вміла войовниця, здатна відшукати шлях до сердець людей і підняти на битву навіть найостанніших трусів. Часом їй не вистачає бойового досвіду, але лідерські якості часто компенсують недоліки стратегічних або тактичних ходів.

Ніщо так не збуджує народ на повстання, як відповідний ватажок. Найкраще на роль цю годиться молода діва, обраниця, що являє чудеса мужності на полях битв.

Гра «Відьмак 2: Вбивці Королів» Редагувати

Саскія очолює захисників від каедвенских інтервентів жителів Вергена і бере участь в спробі переговорів з каедвенською стороною. Однак, переговори були зірвані і колишнє поле битви було оповите примарною імлою. Незабаром, Саскія була отруєна і перебувала в комі.

Запис у ЩоденникуРедагувати

Від Іоанни з Лукомор'я до овіяної поганою славою Фальки, в історії раз у раз з'являлися дівиці, які вели до перемоги натовп оскаженілих фанатиків. Треба відзначити, що, крім сили духу, всіх цих героїнь відрізняла яскрава краса, оскільки косі, пощерблені або рябі зазвичай не збирають тисячі прихильників. Саскія, за яку люди пішли б у вогонь і в воду, в цьому сенсі теж не була винятком. Гарна дівчина зі світлим волоссям, темними бровами, великими очима, соковитими губами, на повні груди і округлими стегнами в самий раз підходила для того, щоб стати іконою повсталих.
Воістину, дорогий читачу, якщо чоловікові дати правильне спонукання, особливо в формі спокусливої жіночої дупи, то слідуючи за неї він справжнє диво мужності явити може. Якщо ж оної дупи немає, борець за свободу швидко згадує про жнива, власну бабу і баклажки самогону, приховані в хліві.
Уже на початку подорожі до відьмака доходили вісті про героїню Саскію, яка загрожувала непереможній армії Каедвена. Втім, спершу все це здавалося роздутою пліткою. Як це нерідко трапляється, ім'я Саскії стало згадуватися в найнеймовірніших історіях. Говорили, ніби полум'я не завдає їй шкоди і завдяки цьому вона вийшла неушкодженою з тієї страшної битви, в якій Сабріна Глевіссіг обрушила вогняне пекло на воїнів. Діва також здобула славу драконовбивці. Кращою особою на роль містечкової героїні годі було й шукати. Навіть непохитний Людиноненависник Йорвет дивився на неї, як зачарований. Це було примітно і тим, що скоя'таелі не звикли захоплюватися людськими жінками, навіть дуже красивими.

Пов'язані завданняРедагувати

ДодатковоРедагувати

  • На відміну від батька, Саесентессіс може перетворюватися тільки в людини і не має золотой чешуи.
  • При проходженні за Роше, Геральт ніколи не дізнається, що Саскія є драконом.
  • Доля Саскії розкривається в коміксі "Каяття совісті", який вийшов разом з доповненням «Кам'яні Серця» до третьої грі.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі