FANDOM

Саесентессіс, також відома як «Саскія» (англ. Saskia) — героїня літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським і його адаптацій, в тому числі відеогри Відьмак 2: Вбивці Королів.

Очільниця народного едірнського опору кедвенським загарбникам.

Дракониця, донька золотого дракона Віллентретенмерта, більш відомого під особистістю «Борха Три Галки».

ОписРедагувати

ХарактеристикаРедагувати

  • Саскія — неймовірно популярний персонаж в народному фольклорі, героїня безлічі байок і чуток.
  • Часом їй не вистачає бойового досвіду, але лідерські якості часто компенсують недоліки стратегічних або тактичних ходів.
  • Ніщо так не збуджує народ на повстання, як відповідний ватажок. Найкраще на роль цю годиться молода діва, обраниця, що являє чудеса мужності на полях битв.

ЗдібностіРедагувати

  • Від батька Саскія перейняла здібності до поліморфії, проте може лише змінюватись на людину.
  • Вміла войовниця, здатна відшукати шлях до сердець людей і підняти на битву навіть найостанніших боягузів.

Гра «Відьмак 2: Вбивці Королів» Редагувати

Саскія очолює захисників від кедвенских інтервентів жителів Вергена і бере участь в спробі переговорів з каедвенською стороною. Однак, переговори були зірвані і колишнє поле битви було оповите примарною імлою. Незабаром, Саскія була отруєна і перебувала в комі.

Запис у щоденникуРедагувати

Від Іоанни з Лукомор'я до овіяної поганою славою Фальки, в історії раз у раз з'являлися дівиці, які вели до перемоги натовп оскаженілих фанатиків. Треба відзначити, що, крім сили духу, всіх цих героїнь відрізняла яскрава краса, оскільки косі, пощерблені або рябі зазвичай не збирають тисячі прихильників. Саскія, за яку люди пішли б у вогонь і в воду, в цьому сенсі теж не була винятком. Гарна дівчина зі світлим волоссям, темними бровами, великими очима, соковитими губами, на повні груди і округлими стегнами в самий раз підходила для того, щоб стати іконою повсталих.
Воістину, дорогий читачу, якщо чоловікові дати правильне спонукання, особливо в формі спокусливої жіночої дупи, то слідуючи за неї він справжнє диво мужності явити може. Якщо ж оної дупи немає, борець за свободу швидко згадує про жнива, власну бабу і баклажки самогону, приховані в хліві.
Уже на початку подорожі до відьмака доходили вісті про героїню Саскію, яка загрожувала непереможній армії Каедвена. Втім, спершу все це здавалося роздутою пліткою. Як це нерідко трапляється, ім'я Саскії стало згадуватися в найнеймовірніших історіях. Говорили, ніби полум'я не завдає їй шкоди і завдяки цьому вона вийшла неушкодженою з тієї страшної битви, в якій Сабріна Ґлевіссіг обрушила вогняне пекло на воїнів. Діва також здобула славу драконовбивці. Кращою особою на роль містечкової героїні годі було й шукати. Навіть непохитний Людиноненависник Йорвет дивився на неї, як зачарований. Це було примітно і тим, що скойа'таелі не звикли захоплюватися людськими жінками, навіть дуже красивими.

Пов'язані квестиРедагувати

Гра «Відьмак: Бойова Арена» Редагувати

Саскія (Бойова Арена)

Саскія є одним з ігрових персонажів в MOBA «Відьмак: Бойова Арена». Вона має багато цікавої зброї, навичок і варіантів вигляду. Вона є героєм класу воїн.

Обліки Редагувати

  • Срібний Дракон - ?,99€ - 1500 Oren3

Зброя Редагувати

  • Темний Місяць - 2,99€ - 750Oren3

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра» Редагувати

Саскія (Гвинт)1

Саскія присутня у вигляді золотої легендарної картки у грі «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Має спеціальну здатність, завдяки якій замінює до двох карток з вашої руки, та кладе бронзову картку на гору колоди.

Опис картки:

Мене не турбують королі та їх титули. На сході живе та, хто справді заслуговує на корону.

Саскія (Гвинт)2

Саесентессіс присутня у вигляді золотої легендарної картки у грі «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Має спеціальну здатність, завдяки якій отримує одну силу за кожного дружнього краснолюда, та наносить одну одиницю шкоди за кожного дружнього ельфа.

Опис картки:

Я успадкувала здатність мого батька приймати інші форми - ну, в моєму випадку, лише одну форму.

ЦікавостіРедагувати

  • На відміну від батька, Саесентессіс може перетворюватися тільки на людину і не має золотої луски.
  • При проходженні за Роша, Ґеральт ніколи не дізнається, що Саскія є драконом.
  • Доля Саскії розкривається в коміксі «Каяття совісті», який вийшов разом з доповненням «Серця з каменю» до третьої грі.

Примітки Редагувати

  1. Скорочена версія драконячого імені, під яким вона відома у світі людей.

Відео Редагувати

Saskia and Prince Stennis Negotiate with King Henselt (Witcher 2 Prelude to War Aedirn)11:05

Saskia and Prince Stennis Negotiate with King Henselt (Witcher 2 Prelude to War Aedirn)

ГалереяРедагувати

Людина

Дракон