FANDOM

Icon Fortress
Риссберг
Ріссберг
(пол. Rissberg) — замковий комплекс, що належить чарівникам.

Знаходиться на заході Темерії, де кордон з Реданією, не далеко від русла річки Понтар. Біля підніжжя гірської системи Кремора, над стародавньою фортецею гномів.

Будова Редагувати

Сірий замок середнього розміру, вписаний в схил гори, оточений лісом. Через невисокі світлі стіни видно дві чотирикутні вежі, одна вища за другу. По кутах беззубчатий стін і над воротами є напівдекоративний вежі. До воріт веде мощена дорога, вздовж якої стоїть ряд менгирів вище трьох метрів кожен. Ворота представляються прикрашеною декоративними пілястрами і фронтоном аркою, властивою більше палацу, ніж замку. Ворота захищає магія.

Під стіною, на пагорбі розташовується оточений парканом ярмарковий комплекс.

Базар Редагувати

Складається з великих і дрібних будівель дерев'яної, солом'яною і очеретяної споруди. Щосереди йде жвава торгівля магічних товарів: амулети, талісмани, зілля, опіати, фільтри, декокт, екстракти, дистиляти, відвари, куріння, пахощі, сиропи, порошки і мазі, для різного застосування, заряджені магією предмети, інструменти, товари для будинку, прикраси і навіть дитячі іграшки.

Внутрішній двір Редагувати

Всередині замок виявляється набагато більше, ніж здається зовні. Нижня вежа зовні і внутрішньо — палацового типу. Решта внутрішні будови — класичного замкового типу. Всередину схилу гори крутою дугою вписаний фабричний комплекс: похмурі, які не типові для замків та палаців, позбавлені архітектурних надмірностей, споруди з яких стирчать димові і вентиляційні труби з яких несе сірої і аміаком. Під замком знаходиться розгалужена мережа печер.

Постійні легкі поштовхи грунту вказують на проведення підземних робіт за допомогою машин.

ДіяльністьРедагувати

Виробництво Редагувати

На території фабричного комплексу постійно проводяться магічні предмети і інгредієнти. Можливо, що Ріссберг є постовщіков Альрауновского декокт для чарівників і чарівниць.

Дослідження Редагувати

У Ріссберзі проводяться експерименти з таких дисциплін як Алхімія (отруйні, вибухові і запальні речовини, магічні еліксири та інгредієнти) і Генетика (гібридизація, мутація, генетична модифікація, видоутворення, інтрогресія). Деякі з результатів дослідів знайшли широке практичне застосування, наприклад, параріггер для очищення міського сміттєзвалища, парадятел буде нищити шкідників дерев, мутована гамбузія пожирає личинки малярійного комара, вігілозавр — ящір-охоронець.

Так само, тут проводяться заборонені досліди гібридизації людей і гуманоїдів (результатами яких стали, наприклад, Буе і Банг), на які Капітул закриває очі.

Можливо, і в інших наукових дисциплінах проводилися дослідження: Ортолан, наприклад, розробляв формулу універсального добрива.

Цікавості Редагувати

Випадкова вікі