FANDOM

Королева Ріаннона[1] (пол. Riannon) — дочка трагічно загиблих Лари Доррен і Крегеннена з Лоду, отже, прапрапрапрабабця Цірілли.

Серро, королева Реданії в ті часи, удочерила її і дала їй ім'я. У віці сімнадцяти років, Ріаннона вийшла заміж за Гойдемара, короля Темерії.

Під час сумнозвісного повстання Фальки, вагітна Ріаннона була захоплена повстанцями і укладена в фортецю Гоутборг, де народила близнюків, Фіону і Амавета. Через нещастя, які звалилися на її голову, її розум помутнів.

Це не завадило Фальці підкинути їй свою власну новонароджену дочку Адель. Коли повстання було придушене, Ріаннона повернулася до чоловіка, разом з трьома дітьми. Через її божевілля, Ріаннон не змогла розповісти, хто з дітей не її.

Вона померла у віці 38 років, від горя в зв'язку зі смертю Амавета.

У книгах СапковськогоРедагувати

Лара Доррен, гнана й переслідувана, померла від виснаження десь на пустині, народивши дочку. Дівчинка врятувалася чудом. Прийняла її Керро, королева Реданії.
— Перелякана прокляттям, яке наклала на неї Лара, коли Керро відмовила їй у допомозі й вигнала на мороз, — втрутилася Кейра Мец. — Якби не прийняла вона дитинку, мала б сама і весь її рід страждати від страшенних наслідків...
***
Ріаннона, прийнята Серро дочка Лари Доррен, тепер уже дружина Гойдемара, короля Темерії, була випадково спіймана повстанцями Фальки й ув'язнена у замку Гоутборзі. Коли її впіймали, була вона вагітною. Замок оборонявся ще довго після того, як повстання було придушено, а Фальку страчено, але Гойдемар таки взяв його штурмом і звільнив дружину. Із трійкою дітей, двома дівчатками, які вже ходили, й хлопчиком, який тількик намагався. Ріаннона була божевільною. Розлючений Гойдемар розтягнув на тортурах усіх полонених, і зі шматків їх зізнать, перериваних крикаи, склав загальний образ.

ПриміткиРедагувати

  1. Ріаннон, в іншому варіанті перекладу українською за авторством Сергія Легези.
Правителі Темерії
Королі Herb Temeria0a Herb Temeria0b

Herb Temeria0c Herb Temeria

ДезмондГеддесГардікГойдемарСедрік ТемерськийГриф з ТемеріїМеделлФольтест
Королеви і принци-консорти
Адда з ЦідарісаВініфрідаВульпія з БрюґґеБеренгарія ТіссенБ'єнвеню Ла ЛувКлариса з ТусануРагбард з ЕлландераРіаннонаГуго з РівіїСанція з Соддену
Інші члени королівської династії
Марія ПульхеріяЛетіція ШарбонеАмаветФіонаАдда ТемерськаПринцеса АддаБуссі Ла ВалеттАнаїс Ла Валетт
Правителі Реданії
Королі Herb Redania0

Herb Redania

СамбукРадовід I ВеликийДамбор ЧорнийВестибор ГордийРадовід II МореплавецьРадовід III СміливийВізімір I СтарийФріданк ЕльфРадовід IV ЛисийГеріберт СварливийВізімір II СправедливийРадовід V Лютий
Королеви
Марія Пульхерія з ТемеріїКайтлін з КедвенуЦірра з ЦінтриВівіана з ЛиріїБеатрікс з КовіраСерроРамона ТіссенФіаметта з ЦідарісуДіана де Сент-ВіллерсГедвіга з МаллеориАдда Біла
Інші члени королівської династії
ФалькаГельмультДенхардРіаннонаДаліміра з РеданіїМіллегарда