FANDOM

Siren by Scratcherpen.png

Русалки (пол. Rusałka) — німфи, річкові родичі мавок. Як і всі інші різновиди німф, вони вважаються «диким» Старшим Людом, далеким від людини і цивілізації. Русалки мають довге, зазвичай світлого кольору волосся, яке вони прикрашають вінками з квітів. Вони часто носять стрімкі, плавні одежі, але річкові німфи також можуть з'являтися і зовсім оголеними. Зазвичай мовчазні, вони володіють чарівним голосом. Русалки виходять з води на ніч, щоб танцювати в місячному світлі.

Як говорить простий народ, вони роблять це щоб заманити людей своїми красивими піснями, а потім втопити їх. Інші казки розповідають про те, як русалки танцюють з чоловіками доводячи їх до межі виснаження і смерті.

В оповіданні «Дещиця істини» відьмак спочатку вважає Вереєну русалкою. Після другої зустрічі з нею він коментує:

— Ти так схожа на русалку, — спокійно продовжував відьмак, — що можеш обдурити кого завгодно. Тим більше що ти рідкісна пташка, чорнуля. Але коні не помиляються. Таких, як ти, вони розпізнають інстинктивно і безпомилково. Хто ти? Думаю, муля або альп. Звичайний вампір не вийшов би на сонці.

Цікавості Редагувати

  • Руса́лка — істота в слов'янській міфології, водяний дух жіночої статі.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі