FANDOM

Реф (пол. Reef) — колишній нільфгардський солдат, один з тих, хто здійснював напад на замок батьків Кайлея, був поранений і — за традицією карателів — кинутий своїми соратниками. Кейлі вилікував його, вони стали розбишакувати в парі. Світловолосий, говорить з помітним акцентом.

У книгах Сапковського Редагувати

...Кейлі прокинувся серед диму, вогню та крові в зруйнованому замку, між трупами родичів і батьків. Бродячи по усіяному трупами двору, натрапив на Реєфа, солдата з корпусу карателів, яких імператор Емгир вар Емрейс послав втихомирювати бунти в Еббінґу. Реєф був одним з тих, хто захопив і зруйнував замок після двох днів облоги.
Захопивши замок, супутники кинули Реєфа, хоча Реєф був ще живий. Але піклуватися про поранених – не в звичаях бандюг з нільфгардських підрозділів.
Спочатку Кайлей думав добити Реєфа, але йому не хотілося бродити на самоті. А Реєфу, як і Кайлею було шістнадцять років.
Вони разом зализували рани. Разом прикінчили і пограбували збирача податей, разом упились пивом в корчмі, а потім, проїжджаючи на трофейних конях через село, розкидали навколо залишки награбованих грошей, регочучи при цьому до кольок.
Разом бігли від нісарів, що гасали за ними, і нільфгардських патрулів.
Спогади. Час погорди

Інші члени банди «Щурі» Редагувати

Дивись Щурі

ПриміткиРедагувати

Випадкова вікі