FANDOM

Королівство Реданія
Столиця Третоґор
Форма правління Монархія
Глава держави Радовід V Лютий
Офіційна мова Спільна
Валюта Новіградська крона
Герб Herb Redania0
Історичний герб
Прапор Flaga Redania
Карта Redania map

Реданія (англ. Redania) — одне з найбільших північних королівств, розташоване між річками Буіна і Понтар.

Географія Редагувати

Межує з Ковіром, Кайнгорном, Кедвеном, Едірном и Темерією. На території Реданії розташовується Вільний Місто Новіград і знаменитий Оксенфурт.

Реданія — дуже багате і могутнє королівство, розташоване на півночі. Межує з державами Генґфорської Ліги на півночі (Ковір і Повісс), Темерією на півдні і Каедвеном на сході.

Історія Редагувати

Свою силу і могутність набирало поступово. Найбільшу могутність Реданія отримала за короля Радовіда V Лютого (цього могутнього володаря, який дуже багато зробив для своєї країни, боявся навіть Нільфгард). Столицею Реданії є Третоґор, а місцева валюта, новіградські крони - є найбільш ходовою валютою півночі (практично нарівні з темерским ореном).

Після визнання незалежності Ковіра економіка Реданії сильно похитнулася, але як і раніше залишається однією з найвпливовіших на півночі. Після вбивства короля Визиміра (батька Радовіда V) в країні тимчасово встановилося приховане двовладдя, під ширмою регентської ради, яке здійснювалося главою Реданської служби розвідки Сигізмундом Дійкстра і чарівницею Філіппою Ейльхарт, главою Ложі чародійок, а за сумісництвом коханкою Дійкстра. Після невдалого її замаху на останнього і втеча того в Зерриканію, Філіпа формально керувала всім королівством, трохи не довівши його до стану феодальної роздробленості. Коли подорослішав Радовід засліпив Ейльхарт, звинувативши її у вбивстві батька, практично всі королівства Півночі зрозуміли силу Реданії і стали її побоюватися.

Саме на Реданські полки, що розташувалися в центрі побудови в славній битві під Бреною, припав основний удар нільфгаардців. Реданці неодноразово робили спроби підкорити бунтівне графство Ковір (невдало, одного разу спільно з Каедвеном), і в підсумку змушені були визнати незалежність Ковіра.

Останнім часом Радовід, який заручився підтримкою, знекровленого, після вбивства Ґеральтом Великого магістра, Ордена Палаючої Троянди, більше тяжів до зближення з Нільфгаардом. Майбутнє Реданії бачиться вельми світлим і процвітаючим.

Державні символиРедагувати

Геральдика Редагувати

Кольори Королівства Реданія - білий і червоний, а гербом, з незапам'ятних часів був срібний орел на червоному полі. Цей орел, древній герб короля Самбука, він постійно змінювався в деталях, доки Король Радовід IV не затвердив його вигляд в указі: Червоний колір, коронований срібний орел, що тримає в лапі скіпетр. На новому гербі Реданії, на грудях білого орла знаходиться щит з символікою Ямурлака, территорії, що була приєднана до Реданії під час правління Радовіда lV Лисого.

343px-COA Redania0.svg Redania journalUnitedNorthernKingdomsofRedania

Перші два гербами були створені користувачами Mboro та SMiki55, третій з Відьмак 2: Вбивці Королів. Перший — це історичний герб за короля Самбука, другий і третій належить до часів правління Радовіда IV після, анексії Ямурлака. Четвертим є герб Реданії у випадку перемоги в Третій Війні з Нільфгардом.

Прапор Редагувати

Flag Redania

Цей прапор створив користувач Mboro на основі опису в романах.

Відомі реданці Редагувати

Монархи

Аристократія

Інтелигенція

Армія

Маги

Королеви і коханки

Інші

Головні міста та фортеці Редагувати

Регіони і області Редагувати

Гра «Відьмак» Редагувати

Запис в Глосарії

Реданія - одне з Північних королівств. Це багата і процвітаюча країна, яка живе за рахунок торгівлі і сільського господарства. Протягом багатьох років Реданія вела митну війну з Темерією, своїм головним суперником на півночі. Реданська розвідка є однією з кращих в світі. Великий вплив на уряд Реданії надають чарівниці.

Реданія межує на півночі з Темерією. Її король - Радовід V Лютий, син убитого короля Визиміра. На момент смерті батька Радовіду було 13 років, в зв'язку з чим влада прийняла Регентська рада. Після коронації Радовід прославився жорстокими розправами з усіма, хто погано ставився до молодого принца і його матері Хедвізі. Головні міста Реданії: Третогор, яке є столицею країни, Вільний Місто Новіград, що має широку автономію і Оксенфурт зі своїм знаменитим університетом.

Гра «Відьмак 2: Вбивці Королів» Редагувати

Запис в Глосарії

Redania journal

Реданія, що лежить між річками Буін на півночі і Понтар на півдні, це одна з найважливіших держав Півночі. Герб королівства - срібний орел у короні на червоному полі, який тримає в лапах золотий скіпетр, на грудях ж він несе маленький чорний щит з золотим хрестом. Незважаючи на недавні заворушення країна благополучно вибралася з кризи після смерті короля Візіміра II Справедливого. Столиця, в якій нині править король Радовід, називається Третогор, однак титул найбільшого належить вільному місту Новіграду - столиці світу, центру і колиски культури. Там освічений чоловік може дихати на повні груди - принаймні далеко від темних закутків. Іншим гідним згадки містом є Оксенфурт, в якому знаходиться знаменитий університет - альма-матер вашого покірного слуги. Під час останньої війни з Нільфгаардом, Реданія була союзником Темерії, Аедірна, Каедвена і інших держав Півночі, які дали відсіч загарбникам. Реданский королівський корпус зіграв в битві під Бреною значну роль.

Реданія після початку Третьої війни не пішла на допомогу сусідам. Після того як за півроку Нільфгард взяв Лирію і Рівію, Едірн, Темерію, Верхній Едірн і перетнув Понтар напавши на південь Кедвена. Генсельта був убитий, Каедвен просив допомоги у Радовіда, але король замість цього напав на ослаблений Каедвен і приєднав його до своєї держави. Так розширилася Реданія.

Залежно від вибору гравця, Реданія може взяти все королівства Півночі, бути підкореною Імперією або приєднати до себе Темерію і проголосити "Правило Дійкстри".

ДодатковоРедагувати

  • У першій частині комп'ютерної саги охоронці Радовіда одягнені в броню з гербом єдинорога (гербом Кедвена), що є помилкою розробників. Існують фанатські ретекстури, "відновлюють справедливість". Наприклад: от SMiki55.
  • Реданія згадується в книзі "Чужі країни" мандрівника Марко Кнопфа.
  • Історичний герб Реданії з білим орлом на червленому тлі дуже схожий на герб Польщі. Офіційний — на орла з герба Пруссії (на останньому орел чорного кольору і теж має щит на грудях, скіпетр в лапі і корону на голові). Герб ж з офіційного концепт-арту сильно схожий на герб сімейства Лазарович, які в середні віки правили Сербією.

ГалереяРедагувати

Примітки Редагувати

  1. 1,00 1,01 1,02 1,03 1,04 1,05 1,06 1,07 1,08 1,09 1,10 1,11 1,12 1,13 1,14 1,15 1,16 1,17 1,18 1,19 1,20 1,21 1,22 1,23 1,24 1,25 1,26 1,27 1,28 1,29 1,30 1,31 1,32 1,33 1,34 1,35 1,36 1,37 1,38 1,39 1,40 1,41 1,42 1,43 1,44 1,45 Відьмак 3: Дикий Гін
  2. 2,0 2,1 2,2 Відьмак 2: Вбивці Королів
  3. Відьмак: Гра Уяви
Держави Півночі
Королівства
Едірн Herb AedirnБрюґґе Herb BruggeВерден Herb VerdenКедвен Herb KaedwenКерак COA Kerack var2Ковір і Повіс Herb Kovir i PovisЛирія і Рівія Herb Lyria-Rivia2

Реданія Herb RedaniaСодден Hrb unof SoddenТемерія Herb TemeriaЛіга з Генґфорсу Herb Liga z Hengfors2Цідаріс Hrb unof CidarisЦінтра Herb Cintra2 (*)

Князівства і області
Анґрен Hrb unof Angren (**) • Бремервоорд Hrb unof BremervoordБрокілон Hrb unof BrokilonВельгад Hrb unof VelhadВерхній Содден Hrb unof SoddenGrnҐелібольГолопілля Hrb unof Holopole
Дол Блатанна Hrb unof Dol Blathanna (*) • Занґвебар ZangwebarЗаріччя Hrb unof Zar (*) • Кайнгорн Herb Liga z Hengfors2Крейден Hrb unof CreydenМаллеора Hrb unof Malleore

Магакам Herb MahakamНарок Herb NarokНижній Содден Hrb unof SoddenDlnНовіград Hrb unof NovigradСкелліге Hrb unof SkelligeСтоки (*) • Тальгар Herb TalgarТусан Hrb unof Toussaint
Елландер Hrb unof EllanderЕмблонія Герб эмблонииЯмурлак COA Jamurlak

Примітки

  • (*) — під протекторатом Нільфгарду після Цінтрійського миру
  • (**) — Анґрен розробниками ігор помилково винесений на лівий берег Яруги, хоча за описами він розміщений під Магакамом і перебуває під протекторатом Темерії, себто, на правому березі Яруги