FANDOM

Райнфарн із Аттре (пол. Rainfarn) — герой літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським і його адаптацій, в тому числі відеогри Відьмак 3: Дикий Гін.

Похмурий мовчазний лицар родом із князівства Аттре, що належало королівству Цінтра.

Участь у літературній СазіРедагувати

Райнфарн із Аттре супроводжував та опікувався одним з претендентів на руку принцеси Паветти, товстуна-дванадцятилітка, княжича Віндгальма. За бенкетним столом сидів праворуч від «пана Чотирирога», Ґеральта із Рівії.

Під час конфліктних подій на бенкеті зазнав серйозних травм, але видужав та повернувся до Аттре.

У книгах СапковськогоРедагувати

Праворуч від Ґеральта, вздовж довшого боку столу, всілися каштелян Гаксо й воєвода із прізвищем, яке непросто було запам'ятати. За ними сиділи гості з королівства Аттре — похмурий мовчазний лицар Райнфарн і товстун-дванадцятиліток, яким він опікувався, княжич Віндгальм, один із претендентів на руку принцеси.

Останнє бажання, ст. 116

Доповнення «Кров і Вино» Редагувати

Мовчазний лицяр Райнфарн із Аттре, наряду з Лліносом Метіннським і Гі де Буа-Френом, представляли Імперію Нільфгарду на великому лицарському турнірі в Боклері.

Пов'язані квести Редагувати

Галерея Редагувати

Випадкова вікі