FANDOM

Раг-нар-Роог

За віруваннями жителів Скелліге, Раг нар Рог[1] — це фінальна битва Воїнства Темряви і Сил Світла, яка передує Tedd Deireadh — кінцю світу смертних і богів.

Легенда Редагувати

В культурі жителів Архіпелагу островів Скелліге важливу роль займає вірування в кінець світу, Раг-нар-Роог. Його прообразом могла послужити Кон'юнкція Сфер, а Гемдалль міг бути одним з перших правителів острівної народу, який і привів їх на архіпелаг.

За легендою, армія демонів прийде з Мергоггу, світу хаосу, на примарному дракарі Нагльфарі, що б знищити світ. Остров'яни вірять, що врятувати від Нагльфару допоможе Камбі — чарівний золотий півень, ім'ям якого названа скеля на острові Гіндарсф'ялл.

Своїм співом він попередить Гемдалля — міфологічного героя, на честь якого названа скеля Каер-Геймдалль на тому ж острові. Він постане на Мосту-з-Веселки і затрубить в ріг, подаючи знак про початок Раг нар Рог.[2]

У книгах СапковськогоРедагувати

Гемдалль встане на Мосту-з-Веселки й подує у ріг на знак того, що час братися за зброю і підійматися проти ворога. На Раг-нар-Роог, Останню Битву, яка вирішить, чи западе ніч, чи почнеться світанок.

Примітки Редагувати

  1. Згідно з офіційною локалізацією гри «Гвинт: відьмацька картярська гра».
  2. Прообразом Раг нар Рогу послугував Раґнарьок, кінець світу в германо-скандинавській міфології.