FANDOM

Щит Нільфгарду

Північні Війни (англ. Northern Wars) — це термін, що використовується в Імперії Нільфгарду для позначення своєї військової компанії по захопленню Королівств Півночі, яка почалася в 1239 та закінчилась в 1268.

Термін не використовується в Північних Королівствах, де фінальна стадія Північних Війн називається Нільфгардські Війни.

Анонс Редагувати

Починаючи з 1239, Нільфгардська Імперія без оголошення війни розпочала вторгнення у Еббінґ, Маехт, Метінну і Назаїр, під проводом імператора, відомого як Узурпатор.

Перша Північно-Нільфгардська війна Редагувати

Основна стаття: Перша Північна війнаРедагувати

Вторгнення в Цінтру Редагувати

Битва в Верхньому Соддені Редагувати

Атака на Нижній Содден Редагувати

Друга Північно-Нільфгардська війна Редагувати

Основна стаття: Друга Північна війнаРедагувати

Учасники Редагувати

Агресори

Союзники

Питання про Цінтру Редагувати

До війни Редагувати

Початок конфліктуРедагувати

Третя Північно-Нільфгардська війна Редагувати

Прелюдія до конфлікту Редагувати

Після перших двох воєн, Північні Королівсьва були повністю спустошені в економічному плані. Це призвело до зростання громадянських конфліктів і релігійного фанатизму, зокрема, для Культу Вічного Вогню. Одночасно правителі Півночі використовували нелюдей як цапа-відбувайла за погіршення їх стану, що сприяло відновленню руху Скойа'таелей

У 1271 році північні королі, чарівники, відьми і посол Нільфгарду, Шілярд, зібралися в Лох-Муйні. Збори повинні були вирішити, майбутні кордони і повноваження в Північних королівств після недавніх вбивств, а також відновити Раду і Капітул чаклунів. Однак Лето з Ґулети, працюючи на Емгира вар Емрейса, переклав провину за загибель Фольтеста і Демавенда на Ложу Чародійок, що призвело до полювання на відьом на Півночі.

Початок конфлікту Редагувати

Нільфгард протягом 6 місяців завоював Лирію і Рівію, Едірн, Темерію, Верхній Едірн і перетнув Понтар. Король Генсельт мертвий, король Реданії, Радовід V Лютий, приєднав ослаблений Кедвен до своєї держави.

Великий, але безрезультатний бій близ Велена призупинив військові дії і викликав важкі руйнівні наслідки в регіоні. І Реданія, і Нільфгард обмежили свою присутність в Нічийних Землях до декількох форпостів і патрулів, зайнявши оборонні позиції. Замість завоювання Велена, противники намагаються зайняти вільне місто Новіград.