FANDOM

Deidre
Прокляття Чорного Сонця (пол. Przekleństwo Czarnego Słońca) — пророцтво, розшифроване чарівником Ельтібальдом в результаті багаторічних досліджень міфів і легенд древніх народів, згідно з яким Чорне Сонце віщувало швидке повернення богині Ліліт, яку на Сході досі шанують під іменем Нійа, і погибель людської раси.

Шлях для Ліліт мали торувати «шістдесят дівчат у коронах злотих, які кров'ю наповнять русла річок».

У книгах Сапковсього Редагувати

— Ти чув про Прокляття Чорного Сонця?
— Авжеж, чув. Тільки під назвою Манія Божевільного Ельтібальда. Так, кажуть, звали мага, який розпочав потіху, в результаті якої було замордовано або ув'язнено у вежах кількадесят дівчат із високих родів, навіть королівських. Начебто були вони одержимі демонами, прокляті, змінені Чорним Сонцем, бо так на вашому пихатому жаргоні зветься найзвичайніше в світі затемнення.
— Ельтібальд, котрий зовсім не був божевільним, розшифрував написи на менгірах дауків, на могильних плитах у некрополях вожґорів, дослідив легенди й перекази боболаків. У всіх ішлося про затемнення, так що сумнівів майже не заливалося. Чорне Сонце мало сповістити про швидке повернення Ліліт, яку на Сході досі шанують під іменем Нійа, і погибель людської раси. Шлях для Ліліт мали торувати «шістдесят дівчат у коронах злотих, які кров'ю наповнять русла річок».

Менше зло, ст. 80

Відомі жертви «Прокляття»Редагувати

Гра «Відьмак» Редагувати

Доповнення «Ціна нейтралітету»Редагувати

Запис в ГлосаріїРедагувати

Journal Glossary Прокляття Чорного Сонця

Реакція на пророцтво Ельтібальда, виявилася дуже різкою. До сих пір багато сперечаються, чи є воно правдивим або ж це маячня чергового божевільного. Одне відомо напевно. Після сонячного затемнення почали народжуватися дівчинки-мутантки. Деяких з них тут же ізолювали від суспільства, що і послужило причиною виникнення казок про принцес, заточених, в баштах на вершині скляній гори, і принців, які цих самих принцес рятували.

Ходять уперті чутки про кровожерливих дів, які народилися під променями чорного сонця. Багато хто говорить, що вони - діви лише з вигляду, а на ділі жорстокі чудовиська. Чародії вирішили дослідити цю загадку і для досягнення своєї мети використовували всі можливі засоби. У деяких випадках єдиним способом виявити мутації виявилася вівісекція. Проте, чародіїв не вдалося прийти до єдиної думки, чи є вони анатомічні деформації причиною кровожаданості цих створінь.