FANDOM

Капітан Петер Саар Ґвинлев (англ. Peter Saar Gwynleve) — командир нільфгардської залоги, розташованої в Білому Саду.

Після перемоги Нільфгарду в битві за Білий Сад він та його військо зайняли зруйновану фортецю на північному заході селища, яка стала їх військовим постом.

Його було призначено керувати селом, внаслідок чого в його руках зосередилася вся влада над Білим Садом.

Ґеральт зустрічається з Ґвинлевом під час пошуку інформації про Йеннефер в ході головного квесту «Бузок і аґрус». Капітан погоджується розповісти йому, де шукати чародійку, але взамін хоче, аби відьмак розібрався з грифоном, який спричиняє купу проблем. Це починає квест «Бестія з Білого Саду».

Петер Саар Ґвинлев видається більш-менш добрим та справедливим по відношенню до селян Білого Саду, особливо за мірками Нільфгарду. Але населення продовжує ставитися до нього, як до завойовника і не вірить у його добрі наміри, що видно з намагання мешканців селища підсунути нільфгардцям зіпсоване зерно. Це, звісно, злить капітана, за шо він карає строго, але справедливо.

Пізніше, якщо Ґеральт поїде з Цірі до Емгира перед тим, як битися з Імлеріхом, Ґвинлева можна побачити серед оточення імператора.

Пов'язані квести Редагувати

Цікавості Редагувати

  • Друге ім'я капітана, Саар, перекладається з івриту як місяць.

Випадкова вікі