FANDOM

Swamp

Переплют (пол. Pereplut) — болотний район Еббінґа, в районі злиття річок Вельди, Лети та Арети.

Опис Редагувати

У книгах СапковськогоРедагувати

На трясовинах Переплюта були острівці, сухі, виступаючі з води місця, порослі чорною березою, вільхою, свидиною, кизилом та терням. Більшість пагорбів трясовина обступала так щільно, що туди самостійно ні в якому разі не міг би дістатися кінь або наїзник, що не знає стежок. І все ж іржання – Висогота знову почув його – йшло саме з боку такого острівця.
Вежа Ластівки
Якби у ту ніч хтось підкрався до хати з проваленою стріхою і заглянув крізь щілини у віконницях, то побачив би у скупо освітленій кімнаті сивобородого старого і попільноволосу дівчину, що сидять біля каміна. Помітив би, що вони мовчать, втупившись у вугілля, що світилося рубіном.
Але цього побачити не міг ніхто. Хата з проваленою, зарослою мохом стріхою була добре вкрита туманом і випарами на безкрайніх болотах і трясовинах Переплюта, куди ніхто не наважувався заходити.
Вежа Ластівки
– Знаю, Цірі. А далі що?
– Болота Переплюта. Сподіваюся, потраплю... До хати на болотах, серед трясовини. Там ми знайдемо останки людини. Я хочу, щоб ці останки спочили в пристойній і гідній його могилі.
Володарка Озера

Примітки Редагувати

  1. Яка в свою чергу приховується від Лео Бонарта

Випадкова вікі