FANDOM

Вовкулак 03
Вовкулака, чи Перевертень — монстр в іграх «Відьмак», «Відьмак 2: Вбивці Королів» та «Відьмак 3: Дикий Гін».

Опис Редагувати

Ні звір, ні людина, Вовкулака перейняв найгірше від обох видів: спрагу крові і первісну природу вовка; нещадність і жорстокість людини.

Вовкулакою обертаються через прокляття відьми, а саме перетворення відбувається проти волі людини, позбавляючи її контролю над собою. Беручи знову людський вигляд, люди зазвичай не пам'ятають звірств, які вони чинили у вигляді вовкулаки.

Дані з книг Сапковського Редагувати

І що-небудь таке, єдиною метою якого було вбивати. Від голоду, заради задоволення, виконуючи чиюсь хвору волю, з інших причин, але — вбивати. Мантихор, виворотка, мгляк, жагниця, жряк, химера, лісовик, вампір, гуль, гравейр, перевертень, гігаскорпіон, стрига, упир, яга, кікімора, глумець.
І був танець у темряві і помахи меча.
І був страх і жах в очах того, хто вручав мені потім плату. Глас розуму IV

~

Порада: Перевертень не надто складний суперник, якщо Геральт не забув натерти меч сріблоницею і взяти на груди пару-трійку стандартних у таких випадках еліксирів кшталт ластівки, верби і, для вірності, заметілі.

Запис в Бестіарії Редагувати

Барон Вольфштейн сховав обличчя в долоні. Його серце шалено калатало. Раптом запах крові його дружини і дітей став більш сильним. Тіло барона надулося м'язами і його чудове вбрання обривками осипалося на мармурову підлогу. „Любове моя, ти... ти вкритий шерстю. Ти перевертень!“ — Бьянка зблідла, „А як же наша любов?“. У відповідь вона почула страхітливий рик.
~ Даніель Стилус, Прокляття барона Вольфштейна та інші історії про кохання.

Примітки Редагувати

  • У грі, так само як і з стригою, гравець повинен вирішити — вбити монстрів і отримати цінний інгредієнт або ж пощадити його. Але існує фанатський, гармонійно вписується в гру, мод «Шерсть перевертня», який дозволяє Геральту отримати шерсть без вбивства перевертня.
  • У грі є книга «Прокляття й прокляті», в якій описується волколак.
  • Персонаж Вінсент Мейс — відомий волколак в грі.

Гра «Відьмак 2: Вбивці Королів» Редагувати

У цій грі перевертнів додали у версії 2.0 — Арену і в печеру поруч з Лок Муінне.

У Доповненому виданні, одного перевертня можна зустріти в лісових печерах під час виконання квесту Лілії і Змії.

«Не такий страшний вовк, як його малюють. Зате волколак куди страшніше!»
Ельза Вільге, лучниці

Запис в Бестіарії Редагувати

Вовкулака — це напівлюдина-напіввовк. Від обох він бере найгірші і найбільш небезпечні якості. Людську спритність і жорстокість поєднує він зі звірячою жадобою крові і інстинктом вбивці. Вовкулаками стають через прокляття, а тому процес трансформації не можна ні усвідомити, ні проконтролювати. Повернувшись у людський вигляд, вовкулака не пам'ятає своїх вчинків. В іншому випадку він би напевно або збожеволів, або спробував би покінчити з собою. 
Вовкулаки активні вночі, особливо в повний місяць. Хоча на полювання вони виходять поодинці, відчуваючи небезпеку вони можуть покликати на допомогу вовків. Вовкулаки рідко до цього вдаються, оскільки рідко зустрічають гідних супротивників. Блискавична швидкість, гострі пазурі і здатність до регенерації роблять їх надзвичайно грізними ворогами. У сутичці з вовкулаком відьмак повинен користуватися Чортовим грибом або мечем, вістря якого покрите маслом проти проклятих.

Прокляття, накладене на волкулаку, іноді можна зняти, однак універсальних методів для цього не існує. Відьмак, який захоче взятися за виконання такого завдання, повинен озброїтися терплячістю. І обзавестися добротним обладунком.

Допоможе в бою:
Здобич, яку можна здобути:

Примітки Редагувати

  • На Скелліге мешкає Ульфхедінн — особливий підвид вовкулак, що відрізняється більшою лютістю, силою та розміром.

Додатково Редагувати

  • Вовкулаки мають фантастично чутливий нюх.
  • Перевертень — один з небагатьох монстрів, який присутній у всіх 3 іграх серії.
  • Найближчі родичі вовколаків в книгах Сапковського — щуролаки, ведмідьлаки і котолаки.
  • Кехль і Отто Дуссарт вовкулаки в книгах Сапковського.

Виноски Редагувати

Монстри серії про Відьмака
В книгах про Відьмака Глас розуму IV: Мантихорвивороткамглякжагницяжрякхимералісовиквампіргульгравейрперевертеньгігаскорпіонстригаупирягакікімораглумець
Глас розуму V Вилохвіст чи Летюга
Край світу
Гра Відьмак 2 Дракон
Гра Відьмак 3 Кокатрикс чи КуроліскКрижаний велетень
Інше МонстриШаблон:Монстри