FANDOM

Останнє бажання (пол. Ostatnie życzenie) — оповідання з однойменного збірника. Розповідає про першої зустріч Ґеральта з Йеннефер і події, що передували цьому.

СюжетРедагувати

Ґеральт і Любисток знаходяться на риболовлі. Після невдалої спроби виловити сома бард знаходить невідомий глечик. Незважаючи на застереження відьмака, натхнений Любисток відкриває його. З'явився джин, який, незважаючи на очікування, не виконує його бажань, а хапає поета за горло. Намагаючись звільнити товариша, Ґеральт вимовляє заклинання («екзорцизм»), якому його навчила одна знайома жриця. Джин відлітає[1].

Білий Вовк відвозить пораненого Жовтцю в місто Рінду. На місці з'ясовується, що стражники не пускають нікого після заходу сонця. Зупинившись в кімнаті сторожової вежі, відьмак знайомиться з Хіреаданом, Еррділем і Вратіміром. Хіреадан радить Ґеральту звернутися до Йеннефер влаштувалася в місті. Відьмак прямує до неї. Йеннефер зцілює Любистка, але натомість вимагає друк від пляшки. Отримавши її і оволодівши його волею вона посилає відьмака в місто.

Ґеральт приходить в себе вже у в'язниці. Виявляється, він побив ломбардщика і прилюдно відшмагав аптекаря Лавроносіка — міських заправив, які потребують вигнання чарівниці. Стражник, підкуплений приниженим Лавроносіком, б'є Ґеральта, той бажає, щоб негідник лопнув. Стражник вмирає.

Невіль викликає відьмака собі, присутній там богослужитель Крепп розповідає про «геніїв», що заселяють вимірювання Води, Землі, Вогню і Повітря, людям недоступні. Йеннефер намагається заволодіти джином, так як це дасть їй величезне могутність. Але для цього їй потрібно, щоб джин виконав усі бажання попереднього власника. Любисток з'являється через портал, принісши повідомлення від чарівниці. До жаху іпата джин вступає в бій з Йеннефер, руйнуючи при цьому його місто. Ґеральт просить Креппа відправити його через портал до Йеннефер.

Опинившись поруч з чарівницею, відьмак намагається умовити її залишити генія в спокої. Вона відмовляється. Відбувається коротка боротьба, супроводжувана польотами в портали. Опинившись полонений її магією, відьмак розповідає правду про те, чиї бажання геній виконує. Стеля валиться, і в той момент Ґеральт загадує своє останнє бажання.

Опинившись неушкодженою, Йеннефер приходить в шок від сказаного Ґеральтом бажання. Не знаючи, як висловити свої почуття, вони, піддавшись імпульсу, займаються коханням на руїнах.

ПерсонажіРедагувати

Головні ГероїРедагувати

Другорядні персонажіРедагувати

ЗгадкиРедагувати

ГеографіяРедагувати

Королівства і населені пунктиРедагувати

МонстриРедагувати

ІстотиРедагувати

Цікавості Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Як читач дізнається в наступних оповіданнях, так зване заклинання являє собою лайку, що на людську мову перекладається приблизно «Йди і трахни себе сам». Ґеральт, звісно, цього не знав.

Випадкова вікі