FANDOM

Icon Elven city.png
ОксенфуртВ3.png

Оксенфурт (пол. Oxenfurt) — локація у грі Відьмак 3: Дикий Гін.

Опис Редагувати

Це велике місто, розташоване в Реданії на північному березі річки Понтар на південь від Новіграда. Побудоване на залишках ельфових фундаментів місто, відоме знаменитою на весь світ Оксенфуртською Академією.

Дерев'яне місто з вузькими вуличками і гостроверхими дахами. Вулички брудні, забиті численними майстернями, крамницями, магазинами і магазинчиками. У місті є: трактири, шинки, лотки, будки, ларьки, стійки і переносні прилавки.

Економіка міста тримається в основному на академії і пов'язаними з наукою ремеслами. У продажу є величезна кількість незаконних, нерентабельних і просто екзотичних товарів. Місто живе в основному студентами і забезпечуючими їх розваги людьми це місто майже не спить, галасливе і практично повністю складається з торговців і шахраїв, що пропонують свої послуги. У ходу грошова одиниця — геллера. Є свій портовий район, набитий відповідним контингентом.

Відомі жителі міста Редагувати

Відомі будівлі міста Редагувати

У книгах Сапковського Редагувати

Поет повільно їхав по брудній, розбитій народом вуличці, минаючи майстерні, лавки, магазини і магазинчики, в яких завдяки Академії виготовляли і продавали десятки тисяч виробів і принад, недоступних в інших куточках світу, виготовлення яких в інших куточках світу вважалося неможливим або нерентабельним. Він минув трактири, шинки, лотки, будки, ларьки, стійки і переносні прилавки, що виливали захоплюючі дух аромати екзотичних, невідомих в інших куточках світу страв, приготованих невідомими в інших куточках світу способами, з добавками і приправами, яких в інших куточках світу і не знали, і не використали.
Це був Оксенфурт, строкатий, веселий, галасливий і ароматний град чудес, в які спритні і ініціативні люди примудрялися перетворити суху і марну, здавалося б, теорію, що потроху просочується крізь університетські стіни.
Було це також і містечко розваг, вечірніх гулянь, постійного свята і безперервної гульні. Вулички вдень і вночі гриміли музикою, співом, дзвоном келихів і стуком кухлів, бо відомо - ніщо так не посилює спраги, як процес засвоєння знань.
Незважаючи на те, що розпорядженням ректора студентам і бакалаврам заборонялося пити і гуляти до настання темряви, в Оксенфурті пили і гуляли цілодобово, оскільки відомо, що якщо щось і може посилити спрагу ще більше, ніж процес засвоєння знань, так це сама повна або часткова заборона вживати міцні напої.

Цікавості Редагувати

Примітки Редагувати

Випадкова вікі