FANDOM

Оберон Муйркетах, також відомий під титулом «Король Вільхи» (пол. Auberon Muircetach) — герой літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським, і його адаптацій, в тому числі відеогри Відьмак 3: Дикий Гін.

Ельф з народу Aen Elle, один з найстаріших представників свого роду. Займав посаду Короля народу Вільх сотні років, поки його не отруїв Ередін Бреакк Ґлас.

ОписРедагувати

Зовнішність Редагувати

  • У літературному циклі Оберон описується як худорлявий і дуже високий ельф із довгим, спадаючим на плечі і спину попелястим волоссям, яке сильно прорідили сиві пасма, з вузькими білими китицями і довгими пальцями.
  • Муйркетах мав очі світло-свинцевого кольору, повні неймовірної туги. На шиї носив золотий альшбанд – знак влади, що носить на Старшій мови назву torc'h.
  • У грі колір волосся Оберон Муйркетаха було замінено з попелястого на чорний, а біла сорочка, в яку був одягнений Король Вільхи на момент своєї смерті, на темно-червоні шати, подібні одязі Аваллак'ха і Ге'ельса.

До моменту початку гри Оберон мертвий, проте він все ж з'являється в баченні онейромантки Коріни Тіллі, яке Аваллак'х надає Ге'ельсу в якості докази вбивства Оберона Ередіном.

У ньому Оберон вмирає від зілля Ередіна і упускає флакон. Ередін піднімає його і вимовляє відому фразу: «Король помер. Хай живе король».

Запис в щоденнику Редагувати

Оберон Муйркетах, відомий також як Король Вільх, був володарем Тір на Ліа - світу, рідного для Аваллак'ха і для воїнів Дикого Гону. Король помер, отруєний Ередіном Бреакк Ґласом, який згодом обійняв трон. Оберон прожив більше шести сотень років і до моменту смерті вже втомився і розчарувався в житті.

Пов'язані квести Редагувати