FANDOM

Нітраль (англ. Nithral) — ельф з народу Aen Elle, вершник Дикого Гону зі свити Короля Ередіна.

Під час полювання на Ціріллу був помічником та подопічним навігатора Карантіра, наближеним до свити Ередіна.

Володіє деякими магічними здібностями – може відкривати портали, з яких вибігають гончаки Дикого Гону, а також створює магічну крижану сферу[1].

Нітраль вперше з'являється в печерах, на шляху до схованки таємничого ельфа. Там він супроводжує навігатора Дикого Гону, Карантіра. Судячи з усього, він є його підопічним чи учнем. Знайшовши свою ціль, вершники Гону телепортуються, залишивши Нітраля, аби він розібрався з Ґеральтом та Кейрою Мец, що гналися за ними.

Бій був не з легких: Нітраль використовував магію Білого Холоду, оточував себе крижаною сферою, в якій сам відновлював життя, а якщо відьмак доторкувався до неї, відлітав назад від удару магією.

У цей час відкривалися портали і звідти вибігали гончі Дикого Гону. Проте відьмак і чародійка змогли його перемогти і вбили ельфа Dearg Ruadhri.

Пов'язані квестиРедагувати

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра» Редагувати

Nithral Gwent

Нітраль також присутній в вигляді фракційної срібної картки чудовиськ у грі «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Має спеціальну здатність, за допомогою якої при викладанні інших членів Дикого Гону на поле наносить одну одиницю пошкоджень якійсь картці ворога, при цьому він невразливий до ефекту морозу.

Опис картки:

Кожен вершник Дикого Гону проходить суровий відбір, але до свити Ередіна приєднуються тільки найжорстокіші та найлютіші з Aen Elle.

Цікавості Редагувати

Відео Редагувати

Witcher 3 Nithral Boss Fight (Hard Mode) (4K 60fps)04:50

Witcher 3 Nithral Boss Fight (Hard Mode) (4K 60fps)

Примітки Редагувати

  1. Крижана сфера використовує магію навігаторів. Це свідчить про те, що Нітраль був одним із навігаторів Дикого Полювання.

ГалереяРедагувати