FANDOM

Ніна Фіорованті (пол. Nina Fioravanti) — чародійка, майстриня у володінні силами елементу Землі.

Напротязі багатьох років працювала над створенням магічного бар'єру навколо Ґарштангу, який було знищено під час Перевороту на Танедді. Також, Ніна є автором книги «Теорія і практика телепортації».

У книгах СапковськогоРедагувати

— А тут... Гммм... Так, це, вважаю, малювала адептка. Причому — дуже молода.
— Безсумнівно. Зрештою, це алегорія. Я б назвав її алегорією тріумфуючої жіночності. Повітря, Вода, Земля і Вогонь. І чотири славетні чародійки, майстрині у володінні силами цих елементів. Агнес із Ґланвілля, Аврора Генсон, Ніна Фіорованті й Клара Ларісса де Вінтер. Глянь на наступне, більш удале полотно. Тут ти бачиш Клару Ларіссу, яка відкриває академію для дівчат. У будинку, де ми, власне, перебуваємо. А ці портрети — це уславлені випускниці Аретузи. Ото — довга історія тріумфуючої жіночності й поступової фемінізації професії: Янна з Мурівеля, Нора Вагнер, її сестра Августа, Жаде Ґлевіссіг, Летіція Шарбоне, Ілона Ло-Антіль, Карла Деметія Крест, Віолента Суарез, Ейпріль Венгавер... І єдина з живих: Тіссая де Фрьес...

Час погорди, ст. 127

ЦікавостіРедагувати

  • Одного разу Ніна Фіорованті, під час вивчення питання зв'язку незайманого пліва і магічних здібностей, сказала: «Занадто багато є важливих невирішених проблем, щоб витрачати час на вивчення дупи».

Випадкова вікі