FANDOM

Король Нєдамір (пол. Niedamir) — король Кайнгорна, правитель Ліги з Генґфорсу, син Аудоена.

Участь у літературній СазіРедагувати

Нєдамір дізнається про те, що сусіднє князівство, Маллеора залишається без правителя, а маленька княжна ось-ось увійде в шлюбний вік. Будучи сам в дуже молодому віці, король вирішує цим скористатися і приєднати маленьке князівство до своїх володінь. Прибувши на місце, він стикається з невдоволенням місцевої знаті, яка вирішує не допускати його й інших претендентів на владу з допомогою стародавнього пророцтва, згідно з яким мітра і рука дівчини покладені того, хто переможе дракона. Якраз у цей момент до нього приходить звістка, що в околицях з'явився отруєний кметами Холопілля дракон.

Вирішивши діяти «за правилами», юний король негайно висувається до нього, попередньо найнявши відомих дроконоборців. До нього приєднується Йеннефер і його, вже порядком йому обридлий, фактотум Ґилленстерн. Встановивши заслони на шляху до дракона і таким чином позбувшись від конкурентів він, вже в таборі поблизу драконячого лігва, деякий час радиться з магами, і на наступний же день направляється до чудовиська. Але переможний похід до нього, крім його бажань, все більше обростає проблемами. Лавина ледь не вбиває його, а поява нового до цього нікому не баченного золотого дракона зовсім не додає йому впевненості. Терпіння юного короля зникає відразу після нищівної поразки Ейка із Денесле від лап чудовиська.

Вирішивши раз і назавжди слідувати своїм переконанням, він направляється назад в Кайнгорн. Незабаром після цього, молодий король силою захоплює Маллеору, а юну княжну бере собі в дружини. Незабаром після народження двох синів і загибелі дружини,[1] настає Перша Північна Війна, де він приймає нейтральну сторону. Паралельно з цими подіями, Нєдамір займається зміцненням династичних союзів з Ковіром.

У Фільмі і ТБ-серіаліРедагувати

Персонаж з'являється у четвертій серії телесеріалу має назву "Smok" («Дракон»), події якого засновані на оповіданні "Межа можливого". Роль Нєдаміра виконує актор Рафал Круліковський.

Примітки Редагувати

  1. Схоже, що саме він і отруїв свою дружину, як і говорив під час походу на дракона.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі