FANDOM

Icon Elven city.png
TW3 screen-Novigrad.jpg
Вільне Місто Новіград
Політичний лад Теократія
Голова Ієрарх Хеммельфарт
Офіційна валюта Новіградська крона
Офіційна мова Загальний
Герб
неофіційний
Неофіційний герб Новиграда

Вільне Місто Новіград (пол. Novigrad) — місто-держава і найбільше поселення в Північних Королівствах, розташоване в дельті річки Понтар, в королівстві Реданія.

Знаходиться в статус «Вільного міста» і не підкоряється законам Реданії. Будучи найбільшим портом континенту, він по праву зветься «столицею світу» і центром культури. Населення міста за приблизними підрахунками становить 30 000 жителів. В місті широко поширений культ «Вічного Вогню». Влада представлена ієрархом Хеммельфартом.

«— Кажу тобі: Новіград — пуп світу. Майже тридцять тисяч жителів, не рахуючи гостей столиці, уявляєш? Кам'яні будинки, бруківка, морський порт, склади, чотири водяні млини, бойні, лісопилки, велике башмачное виробництво і того ж всі можливі цехи і ремесла. Монетний двір, вісім банків і дев'ятнадцять ломбардів. Палац і кордегардия — аж дух захоплює. І розваги: ешафот, шибеница з опускається платформою, тридцять п'ять трактирів, театр, звіринець, базар і дванадцять борделів. І храми, не пам'ятаю вже скільки. Багато. Ну а жінки, Геральт! Умиті, чистенькі і ароматні, оксамит і шовк, корсети і стрічечки...»

Вічний вогонь

ІсторіяРедагувати

Раніше було ельфійським поселенням, воно було закинуто через деякий час після висадки людей. Але воно пустувало недовго, вигідно розташоване в дельті річки Понтар, воно швидко сподобалася першим людським поселенцям і незабаром життя в ньому знову завирувало.

Друга хвиля припливу поселенців потрапила на 776 рік (Хронологія саги), коли зі сходу на територію сучасної Реданії хлинула нечисть, а з півночі увірвалися орди детолаків, державні запаси, центральне святилище і впливові сім'ї переїхали з Третогора в перспективний поселення з виходом до океану.

Так місто стало столицею заснованого Самбуком держави, яке незабаром перетворилося на всім відоме королівство Редания.

ГеральдикаРедагувати

Hrb unof Novigrad.png Герб Новиграда2 вариантВ3.png Герб Новиграда1 вариантВ3.png

Найвідоміші будівлі містаРедагувати

  • Каналізація Новіграду
  • Таверна «Золотий Осетер»
  • Заклад «Шавлій і розмарин»
  • Таверна «Зимородок»
  • Корчма «Сім Котів»
  • Корчма «Ніде»

Відомі жителі містаРедагувати

Стан справ у Новіграді Редагувати

У Оксенфурті сидить Радовид, а імператор тут, в Визимі. Занадто близько. Обом потрібні гроші і потужний флот...А Новіград може дати і те, і інше. Тому атмосфера в місті трохи ...нервова.
Як люди справляються зі страхом? Вони шукають розради...І козлів відпущення. Церква Вічного Вогню це прекрасно розуміє. Тому вона обіцяє людям краще життя і вишукує винних. Хто розв'язав війну? Хто на ній заробляє? Відомо хто. Чародії. Ельфи. Краснолюды. Словом, виродки.
Я на посади в Новиграде вже тринадцять років. Спершу як консул, потім посол. Я багато бачив. Жорстокість, цинізм, корисливість. Але навіть мене кидає в тремтіння від того, що там зараз діється.

ЦыкавостіРедагувати

  • Герб для Новіграда фактично ніколи не був описаний в книгах. Цей герб був розроблений фахівцем в геральдиці і знавцем Відьмака Mboro.

ГалереяРедагувати

Примітки Редагувати

Випадкова вікі