FANDOM

Неннеке (пол. Nenneke) — героїня літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським і його адаптацій, в тому числі відеоігор Відьмак 3: Дикий Гін і Гвинт: відьмацька картярська гра.

Жриця та головна настоятелька храму богині Мелітеле у Елландері. Давня знайома відьмака Ґеральта із Рівії, що формально замінила йому матір.

Біографія Редагувати

Давня знайома Ґеральта, яка практично замінила йому матір. Так як добре знає його, вона любить наставляти і, в разі чого, посварити «прийомного сина».

Володіє відмінними знаннями в цілительстві і чудово знається на лікарських травах. У своєму особистому травнику, печері під храмом, вирощує багато рідкісних чи таких, що зустрічаються тільки у неї трав. Так само за сумісництвом у храмі приймає пологи.

Незважаючи на те що вона зовні низького росту і повненька, ходить вона легко і навіть, можна сказати, з шармом. Не є палкою прихильницею культу Мелітеле, хоча богиню дуже любить. Їй подобається те, що втілено в ній, а саме: порядок, принципи, добро і надія. Володіє абсолютною владою в храмі богині Мелітеле, якої не може завадити навіть накази князя тутешніх земель.

Участь у літературній СазіРедагувати

Неннеке просить Іолю підготувати Ґеральта для входу в транс. Хвилюючись про його стан, вона намагається піти на це, але все марно, він відмовляється. У храм входять Фальвік і Тайлес і намагаються його звідти вигнати. Це обурює її і вона вмовляє їх піти.

Вона приймає Ціріллу у свій храм на прохання Ґеральта. Там дівчина деякий час перебуває під її опікою, поки Неннеке не передає Ціріллу на навчання Йеннефер.

У Фільмі і ТБ-серіаліРедагувати

Роль Неннеке у серіалі виконує актриса Анна Димна.

Участь в епізодахРедагувати

  • 08: «Rozdroże» ("Перехрестя")
  • 09: «Świątynia Melitele» ("Святиня Мелітеле")
  • 10: «Mniejsze zło» ("Менше зло")
  • 11: «Jaskier» ("Любисток")
  • 12: «Falwick» ("Фальвік")

В темерському селищі Білий Сад Ґеральт із Рівії зустрічає місцеву травницю Томіру, вона розповідає йому, що вчилася у жриці Неннеке, але їй довелося покинути храм і знайти новий дім.

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра» Редагувати

Неннеке (Ґвент) 1

Неннеке також присутня в вигляді срібної епічної картки фракції Півночі у грі «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Має спеціальну здатність, через яку ставиться на сторону противника та може подивитись картку на горі вашої колоди, за бажанням її можна перемістити вниз; ви берете картку. Є не вразливою для погодних ефектів.

Опис картки:

Мало хто знає більше про зцілення, ніж Неннеке.

Цікавості Редагувати

  • Не можна не відмітити співзвучність слів «Неннеке» та українського «ненька»

Галерея Редагувати