FANDOM

Наґльфар концепт артВ3.jpg

Наґльфар (пол. Naglfar) — міфічний корабель, побудоване з нігтів і пальців померлих.

Жителі Скелліге вірять в легенду про драккар Наґльфар з Мергоггу, дракар Пекла, який везе Воїнство Темряви і Хаосу на битву зі Світлом — Раг нар Рог — скеллігський варіант Tedd Deireadh. Врятуватись від Наґльфара допоможе Камбі — чарівний золотий півень, ім'ям якого названа скеля на острові Гіндарсфьялл, який своїм співом попередить Геймдалля — міфологічного героя, на честь якого названа скеля Каер Хеймдалль на тому ж острові.

Він постане на Райдужному Мосту і затрубить в ріг, подаючи знак про початок Раг нар Рог.

«Ти не повіриш, Йеннефер, але на Скелліге все ще є люди, які, перш ніж віддати небіжчиків землі, обстригають їм нігті, щоб не поставляти привидам і упирям Мергогга будівельного матеріалу».
Вежа Ластівки, ст. 54

Нагльфар є прадавнім ельфським кораблем, що належить Королю Дикого Гону — Ередіну і його воїнам Дикого Гону, які пересуваються на ньому по морю і між світами Спіралі. Корабель можна вважати одним з найсильніших суден «світу Відьмака», його корпус покритий товстим шаром броні з різних сплавів, який неможливо пробити навіть взявши корабель на таран.

Під час подій Третьої Північної Війни, Ередін і його воїни використовують корабель в гонитві за дитям Старшій Крові, Ціріллой. Вперше Наґльфар з'являється уві сні Ґеральта, пізніше він бачить його і наяву, на Острові Туманів.

В кінці гонитви, судно прибуває до берегів Ундвіка, де на ньому гине в бою з Королем Гону Крах ан Крайт, а трохи пізніше і сам Король вмирає від меча Ґеральта.

Цікавості Редагувати

  • Наґльфар (норв. Naglfar) — містичний корабель, зроблений цілком з нігтів мерців. В Рагнарок буде звільнений з земного полону потопом, випливе з царства мертвих Хель. На ньому армія Йотунів попливе на поле Вігрід для останньої битви з асами.
  • За легендами остров'ян, Наґльфар є дракаром з Мергоггу, проте у грі він представлений інакше. За своєю вітрильного і корпусною будовою, «Наґльфар» Дикого Полювання нагадує імперську 25-ти баночну Галлеру «Двину», що ходила по морях в 18 столітті.
  • Можливо, Наґльфар є одним із Білих Кораблів на яких століття тому ельфійська раса прибула на Континент.
  • Увісні Ґеральта корабель Гону міг літати, проте в реальності ми цього не бачили. Тому, не можна точно сказати, здатен він до цього, чи ні.

ГалереяРедагувати

Примітки Редагувати

Випадкова вікі