FANDOM

Міргтабракке (пол. Myrgtabrakke) — зелена дракониця, що мешкала в печерах гірських масивів Холопілля.

Біографія Редагувати

Прокинувшись від летаргічного сну, вона, щоб прогодувати своє дитинча, починає нападати на худобу місцевих кметів. Не помітивши в черговій жертві нічого підозрілого, дракониця важко труїться сумішшю, приготованою одним із кметів[1].

Вона звертається за допомогою до іншого дракона, Віллентретенмерта, який бере «під своє крило» її найголовніший скарб — дитинча, яке, за деякими припущеннями, отримало ім'я Саесентессіс. Залишивши потомство, полетіла в невідомому напрямку.

У книгах Сапковського Редагувати

– Хаос і Порядок, – посміхнувся Віллентретенмерт, – пам'ятаєш, Ґеральте?
Хаос – це агресія. Порядок – захист від неї. Треба було бігти на край світу, щоб протидіяти агресії і злу, правда, відьмаче? Особливо коли , за твоїми ж словами, відповідна. А на цей раз вона явно відповідала. Це були скарби дракониці Міргтабракке, тієї, яку отруїли під Голопіллям. Вона закликала мене, щоб я допоміг їй, відбив зло, що загрожує їй.
Міргтабракке вже відлетіла. Незабаром після того, як з поля винесли Ейка з Денесле. Часу у неї було предостатньо, поки ви базікали і лаялися. Але вона залишила мені свій скарб, мою плату.
Дракончик пискнув і затріпотів крильцями.
Так ти теж...
Так, – перервав дракон. – Що робити, такі часи. Істоти, яких ви звикли називати чудовиськами, з деяких пір відчувають все більшу загрозу з боку людей. Вони вже не можуть впоратися самі. Їм потрібен Захисник. Такий собі... відьмак.

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра» Редагувати

575icon

Міргтабракке також присутня в вигляді срібної легендарної нейтральної картки у грі «Ґвент: Відьмак. Карткова гра».

Має спеціальну здатність, через яку віднімає дві сили в першого не золотого загону на полі, два у другого та одну у третьго.

Опис картки:

Ніколи не ставай між матір'ю дракона та її потомством.

Примітки Редагувати

  1. Кмет Козоїд та його спосіб полювання на драконів є посиланням до